Szabadság szeretem!
Szöveges ítélet
Gyártási éve 1987 laprugós,merevhidas konstrukció! Amivel kiemelkedik a többi
hasonszőrű és árkategóriájú terepjáró közül az a gyárilag beszerelt hátsó sperr differenciálzár és az állítható keménységű lengéscsillapítók!
Megbízhatóságban és tartósságban a legfelsőbb szinteken van! A futómű és a hajtáslánc minden csukló és forgó eleme zsírzógombokkal ellátottak!
Ésszerű használat mellett évekig nem kell szervizelni! Terepen nem kell vele lendületből menni sárban,ha jók a gumik szinte mindenhonnan kitolja magát! A lendületből való terepezést amúgy sem ajánlom vele,mert a laprugózás miatt nem maradsz meg az ülésben! Szétráz az biztos!
A fordulóköre iszonyatosan nagy!
A motorja Toyota 3Y 2000 benzin,olyan 80 le körül lehet! Nem egy erőgép de felezővel eltol mindent és felmegy mindenhová!
70-80km/h-val hajtom maximum! Ez úgy érzem elég neki,így 10l a fogyasztása! Hozzáteszem,hogy nem a gyári karburátor van rajta,talán egy gyárival leljebb is menne a fogyasztása!
Elektonikája az nem sok van de nem is kell több!
Karosszériája szinte korróziómentes az Olasz importnak köszönhetően!
Összességében: Mindig is egy ilyen megbízható és jó terepjáró képességű autóra vágytam! Nagyon szeretem és nem válok meg tőle soha!!!
Hibalista
- Kilóméteróra spirált meg kellett olajozni mert hangos volt! - A dőlésszög mérő már nem jól mér! - Bal első kerék picit kotyogott,függőleges csapszeget ki kellett hézagolni! - Olajfogyasztás az van de olajfolyás sehol! - A sperr difit nem ártana már felújítani,hogy erősebben fogjon!
Ide hordtam szervizbe
Magam
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Magam
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | x5 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
