A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Cuore (2003)

Cuore 1.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Válnánk drágám...

Szöveges ítélet

Szóval én nem is tudom...
Érdekes autó a Daihatsu Cuore-ja, ez egy biztos tény és soha nem is untam magam a vezetése közben, mivel mindig odaadóan figyeltem a zörejeket, remegéseket es persze a jobbról balra szédítően igyekvő üzemanyag jelző tűt, mindezeket az örökös működési hiányosságai miatt.
Talán azzal kellene kezdenem, hogy lehet ez nem egy szerencsés példány, vagy én nem adom meg ami neki jár, de ezekből maximum az első fele igaz, mert habár szervizkönyv nélkül vettem meg, azonnal vezérműszijat cseréltem rajta és azóta is költök rá rendesen.
Az autót 3 éves korában, 2007-ben vásároltam meg mert megtetszett és mai napig nagyon barátságos kis autonak tartom, de már rövid idővel a megvétele után a külső féltengely végek elkezdtek vacakolni, csúnyán kattogtak a kanyarokban.
Ezek után a kipufogó rendszer adta fel, örökösen foldozgatni kellett, ezzel együtt meghibásodott mindkét Lambda szonda és természetesen felugrott a fogyasztás is.
Az összes fentebb emlitett tönkrement alkatrészeket kicseréltem, majd ezek után jelentkezett a következő meghibásodás,a remegés ami az autó első felében erőteljesen érezhető, csak nyomaték alatt, különösen 40-80 km/h sebességek között.
Több szervizben probálkoztak már vele és a magyarázat amit kaptam az volt, hogy talán a motortartó bakok szakadtak és ezúttal a gond a féltengely váltó felöli végén van, a görgök koptak meg.
Ezek mellett a nem müködő őngyújtó, vagy a csomagtartózár amely kivűlről nem nyitható néhany hónapja, nem tartoznak a fontos problémák sorába.
Örvendhetnék a finoman működő szervókormánynak, vagy a majdnem kifogástalan motornak, de a figyelmem lefoglalja a remegés es a az új levegőszűrő ellenére még mindig magas fogyasztás
Összefoglalásként: egy olcsón beszerezhető, de drágán fenttartható autó és semmiképp nem vennék még egyszer ilyet, viszont szivesen eladnám! :)

Hibalista

- féltengelyek, külső végek, új alkatrészek/szerelés: 90000 Ft - kerékcsapágy, jobb első, új alkatrész/szerelés: 45000 Ft - kipufogó rendszer és egyik Lambda szonda, új alkatrészek/szerelés: 135000 Ft -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Renault 11 Következő autója? Opel Zafira
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Cuore 2003

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)