Rozsdásodó japán m?remek
Szöveges ítélet
1984-ben vettem meg els? nyugati autómként, úgy hogy az enyém volt az els? amit láttam ebb?l típusból, a Konsumex-nél csak egy fekete-fehér kép volt róla. Ami meggy?zött, hogy annyiba került mint egy full fapados Kadett vagy Escort. Ezekkel ellentétben a "Dai"-ban gyárilag 5 gangos váltó volt, Clarion rádió, magnó hangfalak, plüss kárpit, igazi fabetét, b?r váltógomb és sok króm (kilincsek kívül-belül, ajtókeretek, stb.).
9 évig használtam és nem hagyott cserben soha. Közel 300000 km-t tettem bele, kuplungot 180000-nél kellett cserélni benne. A 80-as években igazi unikum volt kocsi.
Alkatrészt nem lehetett kapni hozzá, mindent Ausztriából kellett behozni.
Azóta se volt más autóm csak japán.
Ami rossz volt benne, hogy rettenetesen gyorsan rohadt, ebben az is közre játszott, hogy kb. 5-ször volt lemosva :-)
Hátsó meghajtás miatt télen vigyázni kellett vele.
Hibalista
- hengerfejtömítés 270000 km-nél
- szénkefe
- h?t?
- rozsda hegyek
Ide hordtam szervizbe
igazi McGywer: Zastava h?t?vel pótolta az eredetit és hibátlan volt, Lada szénkefe stb. Olcsó és ötletes. :-)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 9 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 300000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Daihatsu, Honda, Mitsubishi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
