A Daihattyú mese
Szöveges ítélet
Első autót kellett venni, és a magyar használtautó piac 500,000 alatti kategóriája (is) siralmas volt,néztem mindent a Corsától a Civicen át a Stiloig mindent, aztán kezdtem már beleunni a sok pusztulatos ember pusztulatos szarjának a nézegetésébe. Nincsenek nagy igényem ennyi pénzért, de amikor kézzel lebontod a küszöböt, meg megmagyarázzák hogy milyen fasza a típus idegen ülés (szakadt) meg az usa lámpa (az összes repedt vagy beázik) egy olyan autón aminek szó szerint nincs egy ép eleme, akkor egy idő után beleun az ember.Egyszer eszembe jutott hogy létezik még ilyen autó,mint Daihatsu így megnéztem van-e eladó és találtam is egy normálisat fehér embernél. Japán, kevés kilométerrel, olcsó, egyszerű, mi baja lehet? Hazafele meghajtottam, a ház előtt leállt, végülis mi baja lehet, semmi. Hónapokig alig mertünk menni vele mert senki nem jött rá miért áll le, kezd el rángatni, dadogni, 2-3 hengerezni, vagy minden előjel nélkül mikor nem fog elindulni vagy épp leállni... Eltelt nagyjából 4-5 hónap majd szép lassan abbahagyta ezeket, azóta semmi baja, imádja mindenki mert egybe van meg régi meg ilyen baromságok, igazából kicsi, gyenge, kényelmetlen, hangos, nem szép, és nem is eszik keveset (kifogtam egy karbisat majd később jöttem rá hogy az injektoros 90 ló nem ez) de van egy feelingje és szerethető kis szar. Viszont az úton jól fekszik, lefele a hegyről jól megy, megnézi mindenki meg ez a darab egybe is van úgyhogy fain. Sajnos túl sok Japan Touge videót néztem a neten, így a szokásos esti lendületesebb autózásom alkalmával másfél év után sikerült egy szép novemberi vasárnap este felcsavarni pár fára, úgyhogy tanuljatok az én hibámból és tegyétek fel időben a téli gumit és ne higgyétek magatokat Han-nak és ne képzeljétek magatokat a Tokyo Driftbe egy ilyen hoki autóval meg főleg, közúton még annyira se, ha meg ül más is a kocsiba főleg ne!! Jelenleg félre van dobva és várja a feltámadás reményét, én meg vagy a megfelelő fölösleges összeget a javításra, vagy a kellő kedvet hogy letoljam az első bontóba...(kicsit sajnálnám azért)
Összességében mindenki imádta, mindenki hiányolja, esténként autózni, haverokkal (normálisan!!) eljárkálni ide-oda hibátlan
Hibalista
- -vétel utáni kötelező olaj, szűrők, vezérlés, ékszíj, gyertyák - -utólag kiderült hogy sokat állt és pár hónapig külön életet élt, vagy indult vagy nem, vagy járt minden henger vagy nem, de leszokott róla - -generátor csapágya megszorult bontott generátor 10,000 volt - -egyszer otthon nem akart indulni, gyújtás megszakító beégett - -féltengely gumiharang szétszakadt, azóta ropog a féltengely - -folyik az olaj orrán száján - (30 éves)
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 72000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | amit dob a gép |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
