A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Charade (1983-1986)

Charade 1.0 B 3 henger 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szupi kis Japó

Szöveges ítélet

Ez egy nagyon jó konstrukció, szupi kis japán kocsi. 1000-es, benzines, 3 hengeres motor, 5-ös váltó. Fürge, kényelmes, jól pakolható (és parkolható is :-) kis városi autó, de autópályán sem kellett szégyenkeznie, hisz a 130-at simán vitte. Ergonómiailag is megállja a helyét, minden kéznél van.

Sajnos hozzánk egy nagyon-nagyon széthajtott darab került, ezért volt sok gondom vele. 7 évet töltött nálunk Duduka.

Fénykorában 1.0 Turbo volt. Valami botrányos állapotban került hozzánk, füstölt, mint egy gyárkémény, zabálta az olajat, a turbó ki volt rajta kötve, félrehúzott, rohadtak az ajtók aljai, a szőnyeget már csak padlószőnyeg helyettesítette, az anyós ajtóban lévő üveg helyett egy plexidarab volt bevágva, a gyári indexek helyett Dacia index és helyzetjelző kombináció volt beleberhelve.

A kisautó még így, szétgyalázva is fürge volt és könnyen kezelhető. Azt hiszem, a párom már ekkor beleszeretett. Első körben kicseréltettük rajta a fékpofákat, fékcsöveket, levizsgáztattuk, újrafényeztettük. Már egész pofásan nézett ki, amikor a szétgyilkolt motor végleg megadta magát. Ekkor kapóra jött egy komplett ilyen kiskocsi 40 EFt-ért, melyből a motor átkerült a miénkbe.Ez már csak 1.0-s turbó nélküli 3 hengereres erőforrás volt. Aztán szépen az évek alatt elkezdtem helyrehozni a donorból a Dudukát. szépen került bele oldalüveg, stb, mindenből a jobb állapotút tettem bele. Ajtókárpitokat egyenként felújítottam, egy jó kis autórádió is bekerült, két minőségi hangszóróval. Lassacskán egész jó kis kocsi lett belőle. a 7 év alatt kétszer is felkészítettem vizsgára és csont nélkül átment.
Persze minden vizsga előtt kaszni munka, üvegszálas gitt, sima gitt, csiszolás, fújkálás....már a végén meguntam és eladtuk.
Egy huszonéves lány vette meg, s szeretettel használja még mindig. Itt a vége, fuss el véle...:-)

Hibalista

- Bal első futómű szétrohadt és hosszában megrepedt. Szerencsére időben észrevettem és vettem egyet a bontóban 6e-ért. (2005)
- Kipufogót szétrázta a motor. jav. 12e (2006)
- Gyújtás kalapács rugója eltörött.
- Kasztni rohadt a hátsó kerékíveknél és az ajtók aljainál. (házi javítás)
- Féltengely gumiharang csere (házilag)

Ide hordtam szervizbe

Kontár1,
Kontár2.
Aztán saját magam hozzáláttam a javításhoz.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1984
Kényelem (5) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Opel Corsa B
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Charade 1983

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)