Csak fanatistáknak, meg azoknak, akik szeretik szerelni
Szöveges ítélet
nincsmti elmondjak már
Hibalista
- -jobbos balos Vezérmütengely szimering kihullása menet közben /külömböző időpontokban
- -fékszervo ohne
- -gyujtáskapcsoló lekapcsolása után az autó továbbra is üzemelt
- -akkora a kartelgáza a szarnak, hogy amit felhord motorolajat azzal tovább üzemel--> leállithatatlanná válik
- -ugy rohad hogy egy opel astra is megirigyelné
- -gyujtáskapcsoló meghibásodik-->ennek következtében öninditó is kampec
- -kegyelmes kisasszony ugy gondolta hogy lezabálja a vezérmüszij fogazatát
- -5000kmböl 4000ret vontatták
- -5liter alatt sose ment el
- -az 5sebesség az anyós ülés jobb oldalánál található
-
Ide hordtam szervizbe
Jómagam és Diahatsu fanatista Tamás barátom.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 153000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Accord 2.0 16V | Következő autója? | Honda Prelude 2.0 2gen |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
