Munkábajárós
Szöveges ítélet
Az autót gazdaságossági okokból, napi bejárásra vettem, 80km-t ingázok. Családból 0km-es kora óta ismerem a járgányt. Elsődleges funkcióját abszolút betölti, A-ból B pontba eljuttat, költségeit össze sem lehet hasonlítani más autókéval, töredéke!
Kényelem: Gokart feeling a vezetés, lábam között a kormánnyal (188cm, 82kg-os driverrel).
Teljesítmény: Nem is hittem volna hogy 41-42 LE ennyire képes. Mióta összeszoktunk a kocsival, azóta igen jól megy. Városban dinamikus, robbanékony, pályán is egész fickós (ccm-hez képest). Pályán 140-145es utazó sebességet gond nélkül tartja, sík úton 155, lejtőn-hátszéllel 170 a végsebesség óra szerint. (óra 10km/h-t csal GPS-hez képest.)
Fogyasztása amikor megvettem 4.9l/100km volt, most felment 5.3-ig.
Az autó igénytelenségét inkább egyszerűségnek tekintem, kevés hibalehetőség, karbija meg olyan mint a faék :) Ha megvárod míg rendesen bemelegszik a motor, után már kinyírhatatlan, veszi a fordulatot rendesen! Azért hidegen csak piánóban közlekedni vele!
Smarthoz képest semmivel sem kényelmetlenebb, jobban is megy, és még többet is lehet bele pakolni. No és az ára... Csak ajánlani tudom!
További jó álldogálást a dugóban sorstársak.
Hibalista
- AC pumpa (eresztette az üzemanyagot)
- Külső féltelgely csukló csere
- Katalizátor összedőlt
- Külső kilincsek letörtek
Ide hordtam szervizbe
Érd exDaewoo mostmár Ford Autoland. Alkatrészek beszerzéseivel kapcsolatban voltak problémáim velük. Munkát szakszerűen elvégezték ha volt hozzá alkatrész.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Apróbb javításokat magam végzem. Árban ez a "szerelő" a legolcsóbb :)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 205 GTI | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
