A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Tacuma (2000-2004)

Tacuma 1,6 SX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Brian (SlágerRádió) is Tacumát vezetett. Ha neki megfelelt...

Szöveges ítélet

Előnyei: Hatalmas utastér, hátsó utasoknak is fejedelmi láb és fejtér, kényelmes magas üléspozíció, igazi 5 személyes autó, 190cm-es 110 kg-os emberekből is elfér 5 fő, megbízható motor és elektronika, 4 csillagos törésteszt, jó felszereltség, jelentősen alulértékelt, olcsón megvehető és fenntartható.

Hátránya: zéró presztízs, senki nem irigykedik rá és a tulajdonosára, viszonylag magas fogyasztás 8liter benzin/100Km ( orvosolva gázból 9l x190Ft= 1710Ft/100Km), az autó súlyos 1375Kg, túlméretezett alkatrészek ( valószínűleg ezért tartósak)

Végül köszönöm a TACUMA autótesztek íróinak azt sok marhaságot, amit összeírtak róla. Nekik köszönhetem, hogy olcsón sikerült megvennem és 7 évet olcsón, kényelmesen és biztonságosan autóztam.

"de a kilincs nem sejtetett hosszú élettartamot." idézet http://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2003/04/04/teszt-daewoo-tacuma-1-6/ tesztből Jelentem 13év és 300ezer Km használat után mind a 4 kilincs működik.
"Sajnos a vezetőülés nem tolható eléggé hátra, így a magasabb sofőrök csak majdnem derékszögben tartott lábbal vezethetik az egyterűt."


http://totalcar.hu/tesztek/tacuma16/
"A Tacuma ugyancsak hálás téma, ilyen csúnya jószág talán nincs is más az autógyártók mai kínálatában. Pininfarináék eleinte biztosan egy könnyed, mégis komoly minivant (ez áll a forgalmiban is: Chevrolet Tacuma Minivan) akartak tervezni, eljutottak a lejtős orrtól a meredek hátfalig, aztán történt valami. Alkohol? Fű? Mindkettő? Nem tudni, de az eredmény egyszerre mulatságos és félelmetes."

"Oldalról nézve a nagyon mélyen húzódó, hátrafelé egyre meredekebben emelkedő övvonal és a tető ívének diszharmóniája viszi be az első mélyütést a szépérzéknek."

"Az aránytalan, orrnehéz formát olyan remek kiegészítőkkel sikerült még borzasztóbbá varázsolni, mint a ki tudja, hányadik ívben hátrahajlított tetőkorlát, az ötletszerűen szétdobált kilincsek és a hatalmas külső tükrök."

"Zseniálisan ötvözi a komolytalanságot a böszmeséggel."

"Talán ez egérhez való hasonlatosságával szerettette meg magát annyira a Tacuma szellemileg visszamaradott macskánkkal, Zsigmonddal. Zsigmond gyerekkorában egyszer véletlenül felakasztotta magát egy fára bizonyos ottfelejtett bálamadzagok segítségével. Megmentése nem volt egyszerű, minden kiszabadítási kísérletünkre karomkieresztéssel reagált, ellökte magát a fától, és elszabadult fűnyírópengeként pusztított bennünket, ahol ért.

Munkáskesztyűért szaladtunk, és lefogtuk az őrjöngő állatot, majd kihúztuk a fejét a hurokból. Zsigmond elsántikált, de az átmeneti oxigénhiány alighanem maradandó agykárosodást okozott neki. Most például percekig udvarolt a Tacumának, dörgölődzött hozzá, dorombolt neki, majd elegánsan lefröcskölte. Nem tudom, kapott-e már autó valaha ekkora bókot."

Nos ezek a rendkívül hozzáértő, objektív, műszaki tartalmakat értékelő szakértők juttatták a kezemre olcsón ezt a szerethető, megbízható, biztonságos autót.

Sokat gondolkodtam,hogy akik ezeket a sorokat leírták maguktól voltak ilyen hülyék vagy megfizették őket, hogy ilyen teszteket írjanak? Sose tudjuk meg a választ.

Hibalista

- Szelepfedél tömítés csere évente vagy 2 évente max 3000Ft - 80000Km-enként vezérműszíj vízpumpa, görgők csere komplett 60000Ft - 10000Km-enként azaz évente 2x olajcsere (szintetikus) - - 140000Km klíma bovden csere kb 8000Ft - 145000Km-nél gáz szett beépítés 285000Ft Ez kb 40000Km alatt megtérült. Gáz fogyasztás:9liter/100Km - 180000Km benzin pumpa tönkrement, mert nem használtam a benzint és kiváltak a benzinben lévő bio adalékok 22000Ft - 190000Km komplett gyertya+kábel csere 12000ft - 200000Km körül kipufogó minden elem kb 60000Ft - 230000Km körül a kátyúk miatt stabilizátor karokat 1 év alatt mind a négyet. kb 40000Ft összesen. - 250000Km-nél fűtőradiátor csere 60000Ft ez kemény volt ( műszerfal kiszereléssel egybekötött javítás), szélvédőcsere (kavics miatt) 32000Ft - - 270000Km-nél fékbetét csere talán 30000Ft - 280000Km körül fűtés-hűtés légterelő kapcsoló javítás 20000Ft alatt. - 290000Km-nél 2számú lambda szonda csere 45000Ft - - Amit nem értek, hogy miért nem romlott még el a klíma és a kuplung? - És miért megy még 300000Km után is dinamikusan az autó? - Miért nem hibásodik meg az elektronika? Nem eszi az olajat.

Ide hordtam szervizbe

Mindszent AUTOTESZT Kft.Lelkiismeretes, jó szándékú kis csapat!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Esztergom AUTOTREND Kft.Profi felszerelés, nagy profi csapat. Kimért udvarias viselkedés.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 134000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 166000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Nexia Következő autója? Galaxy
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Tacuma 2000

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)