A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Racer (1989-1997)

Racer 1,5 GSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Versenycsiga

Szöveges ítélet

Picit öregecskén, de még nem "nagykorúan" jutottam hozzá nagyon jó áron. Az első héten az előző tulaj hanyagsága kimutatta a foga fehérjét: az autóból egyszerűen szétszaladtak a lovak, mert nem volt olyan szűrő benne, ami tiszta lett volna. Az üzemanyag szűrő és a légszűrő cseréje (és ha már belekezdtem a szervízbe akkor az olajszűrő és olajcsere) megoldotta a problémát. Mindez mindössze alig 10000 Ft-ba került (a 3 szűrő, 5 l olaj és egy spéci üzemanyagellátó-rendszert tisztító adalék egy tank benzinhez). A szervíz során kiderült: a Racer alatt nem gyári kipufogó rendszer van: katalizátor nincs, a középső dob helyén gázgyorsító található, a hátsó dob pedig valami olcsó utángyártott cucc, ami szinte csaknem üres... Így olyan hangja van, mint egy F1 Ferrarinak, ám nagyon jót tesz a teljesítménynek, mert a megadott gyári 16,2 helyett nagyjából 12 s alatt gyorsul 100 km/h-ra és a 72 paci helyett mintegy 80 dobog benne és mindez nem üt vissza a fogyasztásban, ami vegyes használatban 6,5 liter körüli átlagon áll meg, ami nem is rossz egy 1 tonnás önsúlyú autónak ilyen motorral (ugyanakkor az állapot nem tartható, mert nem igazán tesz jót az autónak, hangos és ez hosszabb távon bosszantó, valamint a vizsgára bizony fog bele kelleni legalább a katalizátor, hiszen a születési anyakönyvi kivonatában szerepel, hogy van neki ilyenje is...) A hűtő- és fűtő rendszere kiváló, óvatosan járatva kb 2-3 km-t megtéve már langyos levegőt fúj (fűtésre kapcsolva), de a nyári közel 40 fokos melegben is megfelelő komfortot nyújt a légkondi nélküli légbefúvás feltekert ablakok mellett is.
Összegzés: a maga módján egyszerű, mint egy faék. Üzemeltetése és fenntartása viszonylag olcsó, megbízhatósága, komfortossága és a menettulajdonságai megfelelőek. Hátrányaként csak a ritkasága folytán nehezen hozzáférhető eredeti gyári alkatrészeket tudnám felhozni, amik nem minden esetben csereszabatosak a "szülő" E Kadett alkatrészeivel.

Hibalista

- Közel 8 hónap napi használat során SEMMI!

Ide hordtam szervizbe

Magam szervizelem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 218000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Ascona C 1,6 90 LE Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Racer 1989 (1989 - 1997)

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)