A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Racer (1989-1997)

Racer 1,5 GSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ne ítélj elsőre!

Szöveges ítélet

2008 tavaszán vettem az autót egy barátomtól. Szükségem volt egy olcsó verdára, amin rendesen megtanulok vezetni, (ekkor már 5 éve volt jogsim) ő meg épp el akarta adni az övét. Sajnos akkor még nem tudtam, hogy nálunk minden fordítva van, és magyar embernek a barátai az ellenségei.

A dologban az volt a csavar, hogy a kocsi nem az övé volt, hanem a munkáltatójáé. Így 150 000 forintot fizettem a cégnek, és további 100 000 forintot neki, mondván ő nagyon sokat költött rá, amíg használta. Hogy ne tűnjön akkora lehúzásnak a dolog, adott a kocsi mellé négy alufelnit is. Ezekből szerencsére csak kettőt kellett görgőzni. Mivel a felesége épp akkor készült a rutinvizsgára, még az adásvétel lebeszélése után is megengedte neki, hogy gyakoroljon az autóval. Ez a remek döntése az autó terjedelmes hibalistáját egy deformált hátsó lökhárítóval bővítette.

Az autó felszereltsége a korához képest nem volt rossz. Elektromos ablakok és szervókormány, de a lista itt véget is ért. Nem vettem komolyan, úgy voltam vele, hogy hajtom amíg bírja. Így sikerült eltörni a motortartó bakot egy földutas ralizás során. Szerencsére olcsón megúsztam. A bakot meghegesztették, és csak a gyújtáselosztó fedelét kellett cserélni.

2008 őszén a budaörsi úton belecsúsztam egy Astrába. Az első lökhárító, a kereszttartó és a motorháztető sérült, de járóképes maradt. Mivel a zárszerkezet is sérült, a géptetőt csak egy gumipók tartotta. Egyik este hazafelé menet a Stefánia elején rendesen kihúzattam, mire a gumipók elszakadt, és a géptető felcsapódott. Életemben akkora satuféket még nem nyomtam. Úgy 50 méter csúszás után megálltunk, majd szépen lefordultam egy mellékutcába és lehajtottam a tetőt. A szakadt gumipókot ezután egy láncra cseréltem. Egy hónappal később valami megadta magát benne, és többé nem indult be. Ideiglenesen kivonattam a forgalomból, majd egy fél évvel később elbontattam, mivel nem volt értelme megcsináltatni.

Hibalista

- A következő hibái voltak vásárláskor: - - rohadó kaszni (jobb első ajtó, jobb oldali küszöb), - - jobb első ablakot egy fadarab tartotta a helyén, a teljes szerkezet hiányzott - - jobb hátsó ajtóban rossz volt a központi zár - - hátsó lökhárító alja meg volt nyomva - - csomagtartó zár rugója eltört - - ablakemelők kapcsolópanelje kontakthibás volt - - További hibák: - - motortartó bak eltört - - ablaktörlő rúd eltört

Ide hordtam szervizbe

Lupsa János Budán. Ajánlom mindenkinek.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (5) Használati időtartam év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 179000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Baleno
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Racer 1989 (1989 - 1997)

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)