ezt nem hiszem el
Szöveges ítélet
Kissé idegenkedtem t?le, mert annyira olcsó volt, hogy nem hittem el, hogy nem fog szétesni. Mivel az ismer?si körömben több daewoo is fut, körbekérdeztem, de mindenki azt mondta, hogy a pénzüket nagyon megérik, és ami a legfontosabb: MEGBÍZHATÓ kocsik. Céges kocsinkhoz képest (ami német, és jó milka-kett?százezerrel drágább volt a nubiránál) a daewoo-t - ´biz Isten - sokkal komfortosabb és megbízhatóbb kocsinak ismertem meg. (+ a nubira alapban sokkal több extrát is ad, mint a amásik, nem beszélve, hogy sokkal nagyobb, f?leg a hátsó ülésen.) Pl. 5-en mentunk le vele Monetnegróba, + 40 fok, augusztus - albán határ - néha olyan utakon, hogy azt hittem hanyatt esik a kocsi, az utak min?sége pedig a legkomolyabb pesti kihívókkal egyenérték?nek volt mondható, de bírta a kis dög,egyetlen zokszó nékül. (Igaz a monetengrói benzint?l egy kicsit megugrott a fogyasztása, és valami hihetetlen büdös kipufogógáz jött bel?le, de ennyi.) A hegyi utakon (ha ismeri valaki pl. kotori öbölb?l a Lovcenre vezet? utat - légvonalban kb. 7 km, 1780 m szint) légkondival, 5 emberrel, púposra tömött csomagtartóval stb., olyan hegyi ösvényeken, hogy a szédülés környékezett simán elment. Igaz amikor hófoltok meg ilyenek jöttek, biztos voltam, hogy ott át kell tolni, de kövér gázzal, egyesben süvölt? kerekekkel "megmásztuk" a hegyet. (éljen az aktív életmód)
Mást nem akarok írni - általános bla-bla - ezt már sokan megírták el?ttem. Szóval klassz kocsi, de még mindig nem hiszem el, hogy nem volt vele semmi, többmint 2 éve, pedig nem az a hétvégi pajta-nagyi-tesco típusú autós vagyok, autpályázom, nyomom neki 160-180 között, pesti utak, nyaralások, építkezés (450 kg járólap) stb.
+ megfizethetetlen extra: normális hasmagasság, eddig csak egyetlen egyszer tudtam egy komp kamazokra méretezett felhajtóján megsúroltatni az els? vonószemet!!!
Röviden összefoglalva: nem megsérteni akarom a kocsimat, - mert mostanra komolyan megszerettem - ez korunk autókínálatának wartburgja (delux). Igénytelen, olcsó, mindent kibír, a kategóriájában hatalmas. És mindehez olyan utazási komfortot és kényelmet biztosít, hogy csukott szemmel, letakarva a daewoo jelet - ami egyesek szemében egyenérték? a szarral - nem lehet megkülönböztetni kategóriatársaitól.
ui.: biztos ami biztos, most nem régen vettem csimborákkal közösen egy használt landrovert... hátha kevés lesz egyszer a hasmagasság!
Hibalista
- Rövid id?n belül (9 hónap) kiégett a mindkét gyári tompított. (Egyébként igazán jó móka volt, mert ez júliusra esett és hétágra sütött a nap. Így nem vettem észre, csak azt, hogy minden 3 szembejöv? villogtat - milyen rohadt sok rend?r - gondoltam egy jó hétig, mire észervettem.) Miután olvastam hogy típushiba a gyakori kiégés, gondoltam a legolcsóbb izzót veszem bele. (Tungsram: aszem a h7-es nem volt 2 ezer.) Azóta is m?ködik, pedig városban is használom. Más semmi...
Ide hordtam szervizbe
Daewoo Tóth (Most chevrolet Tóth) Üll? út 555. - korrektek, igaz csak a kötelez?re kellett vinni, ott nem volt baj, rendesek, gyorsak, rugalmasak. Bengedtek a szerel? terültre is, amikor egyszer lenyomtam a tükröt és náluk cseréltettem, s?t jelent?s kedvezményt is adtak - vígaszul (még csak hetes volt a kocsi).
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Gombos (szentendrei ut) Itt is nagyon kellemes tapasztalataim vannak, mert a szervízvezet? este (majd munkaid? után) ingyen vezetett be a nubira fényszóróizzó cseréjének nem túl egyszer? m?veletei rejtelmeibe. Inegyen!!!, s?t még valamilyen bónuszkártyát is adott.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | bora | Következő autója? | chevy enanda, vagy tacuma - ha normálisan néz ki |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
