Ne nézd le, mert meglephet
Szöveges ítélet
Végülis két Nexia egy alap GL és egy Fullos volt .
Az elsőbe mindent beletettem gázos gátlók /Monroe fél év után K.O./Gyári ködlámpa és elektromos ablak stb.
Egy kis ültetéssel és kerékméret növeléssel 195/50R15 sokkal stabilabb lett.Menni nem ment rosszul 195Km/h volt a max.
Fogyasztása 6-16L között használattól függően.
Kaposvár-Budaörs 78perc.
Második Nexia kivüről ugyanúgy nézett ki mint a régi csak volt benn egy két dolog ami a régiben nem pl:szervó,ABS ,légzsák klima.
A motor és a futómű át lett építve sokak már meglepödtek az autó menetteljesítményein mert szerintük ez csak egy DAEWOO.Az autóra már ráköltöttem ezek miatt/nem azért mert elromlott/ már egy jobb állaopotú Nexia árát.
Néhány példa az átalakításokról:-motor első: lépés8 szelepesből 16 szelepes második lépés más befecskendezők váltózó szívócsőhossz az órát bőven lefekteti kb210Km/h a vége chiptuning folyamatbanjelenlegi állapotában 0-400m 17,3sec rossz váltóval 3at nem mindig veszi huzatáskor
A motor miatt át kellet építeni a futóművet nagyon túlkormányozott volt. A régi kocsi futómüve volt benn de kevés volt.Kapott egy 50/40-es ültetést 4DB KONI sport gátlót 195/45R16-os Pirelli PZERO NERO/többet vártam töle könnyen csúszikkerekeket és így már meg is volt oldva a stabilitási probléma.
A fék csak kisseb beavatkozást igényelt mert ABS-el felszerelt gyárilag ugyanaz az első fék rajta mint az opel vectrán vagy calibrán.De azért ki lettek cserélve a tárcsák/Zimmerman sport ,Ferrodo DS2000 elöl hátul! és a betétek és a hátsó futómű is/Vectra GT/.
Mivel látni is szeretnék ilyen tempó mellet ezért kapott egy nem gagyi BI-Xenon szettet.
Én lennék a legkevésbé meglepve ha szét akarna esni de nem teszi.
UI:Van egy két tulajdonsága amit nem árt figyelembe venni a fagyálót 2-3évente nem árt lecserélni ugyanez áll a fékolajra mert nagyobb kárt tud okozni.Olajból meg kéretik minőségít beletölteni mert különben megbosszulja magát.
Hibalista
- A régi csuszkás"D" kadett fék lecserélve Astra
- Olajgomba kanoca leesett a kipufogóra zárlat autó mozdásképtelen
- Generátor az előző kontárm szerelő miatt.
- Féltengelygumiharang elöregedett.
- Hátsó sárvdőperem korrúzió
- váltó 7000fordulatnál nem veszi a 3. fokozatot
- Lacetti mellet megmarad mert ez legalább megy a Lacetti gyári állapotában kicsit lusta
Ide hordtam szervizbe
Saját javítás márkaszervízben dolgozóként így könnyű
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Renault Super 5 | Következő autója? | Chevrolet Lacetti |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
