Elég problémás, imbolygó kis güzüegér
Szöveges ítélet
Szeretlek is, meg nem is...
Szerettem, mert ez volt az els? normális, jó állapotú, aránylag fiatal kocsim, ami nagyon jól ment, ráadásul akárhogy, és akárhol mentem vele, 9-nél többet soha nem evett. Szép, sportos motorhang, olcsó alkatrészek.
Most pedig a sötét oldal:
A fent említett hibák sorban, egymás után jelentkeztek.NO COMMENT.
A futóm? rémgyenge, imbolygós, a fékek elég gyenguszok. Szétszedtük, és a fékbetétek olyanok, mintha újak lennének. Logikus. Nem fog, nem kopik.
Nekem, és a családomnak sz?k a bels? tér, az ülés gyenge és kényelmetlen.
Mindent összevetve kis családi autó átlagos tulajdonságokkal, és nagyon jó motorral. Azt hiszem ennyi id?sen, ebben az árkategóriában eléggé versenyképes, csak már 8 éves, igy lassan el?jönnek a szokásos problémák(kupplung,futóm?,fékek, vízpumpa etc.).
Viszont ha ezek le vannak cserélve, egy darabig megint nincs gond vele.
Az alkatrészek, mint azt már említettem nem drágák, de a szervízháttér siralmas. Nincs hozzá rendes dokumentáció, még a hivatalos márkaszervizekben sem, csak a "hagyd itt, és megpróbáljuk kideríteni mi baja" effektus.
Pozitívumként még elmondanám: 1.5-ösként szerintem megy úgy, mint sok 1.6-os, de a biztosítása kevesebb náluk, meg aztán mekkorát néznek, mikor egy Daewooval lenyomod ?ket.
Tehát nem túl rossz kocsi (csak problémás), jó motorral, de ha tehetem, azonnal lecserélem.
A motorról még annyit, hogy sztrádán kiváncsiságból megpróbáltam, mennyit megy. Ha akarod elhiszed, ha akarod nem:190 km/ó 5500-as fordulaton. Bírta volna még, csak az idegeim nem.
Hibalista
- H?t? kilyukadt, már kétszer-h?t?tömít? lötty segített
- Visszapillantó mozgató szerkezetek-nem javítottam
- El. ablakemel? vezet? oldal-fehér m?anyag letörik, csak egész szerkezetként cserélhet?, de néhány db kábelkötegel? megoldja a problémát
- Vezet? oldali ülés magasság állítása kapút, majd a háttámla is eltörött-letekertem a magasságot fullra, a háttámlát meghegesztettem
- Els? teleszkópok hidegben nyikorognak-vizsgán még átment
- Egyenes, sík úton is balra húz a kocsi-senki sem tudja miért
- Gyújtókábelek cseréje 110000-nél, mert néna el kezdett rángatni, vagy egyszer?en csak leállt, és nem akart újra indulni, csak ritkán
- Beázott rendszeresen a kocsi es?ben, hóban-sof?r fel?li oldalon a doblemezen gyárilag kb. átmér? 15mm-es furat
- (KÓREA, MI A FRANC EBBEN A LOGIKA!?!?)
- M?szerfal illesztései 110000-nél elkezdtek ciceregni-szilikonspray
- Egész életében garázsban tartott, kivéve az utolsó egy évet, tehát el kezdtek az ajtók rozsdásodni
- Díszcsík elég hamar megráncosodott
Ide hordtam szervizbe
Chevrolet Marshal´ Pápa
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Wv Passat 1.6 | Következő autója? | WV Passat 2.0i |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
