A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Matiz (1998-2004)

Matiz 800 se 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó, jó autó, rángatás-megoldás

Szöveges ítélet

Mások okulására, és hogy ne kelljen azt végigjárni amit nekünk néhány tanács...
2002-ben vásároltuk a kis gombocot és minimális hibákkal több mint 100000e km tettünk bele.újkorában csupán 1-etlen probléma volt vele lassitásnál 3.fokozatból 2.ikba csak nagy nehézségek árán lehetett a váltot bepajszerolni. mivel garanciális volt az autó hát irány a márkaszerviz: daewoo -tóth: egy orás váltonézegetés gondolkodás : majd bekopik még új azért nem veszi rendessen... daewoo- -----danubia: szintén váltonézegetés semmi baj vele ha beállna a váltó hozzuk vissza kicserélik a váltót......egyik helyen sem probálták ki az autót hogy miröl beszélek fogalmuk sem volt probakör egyik helyen sem ....
mivel belefáradtunk a szervizbejárásba igymaradt való igaz 30e km után javult valamit de sose lett az igazi aztán csak jöttek a km-erek 100000km szinte probláma mentesen 4 évesen 1 akksi csere mindössze ennyi. aztán néha rángatózás hehéz inditás .gyujtásfedél csere gyujtókábel csere ,,aztán havonta 1 gyujtásfedél.ez ment 4x .aztán 1 vasárnap már nem indult..
rengeteg utánannajárás szétszedés öszzerakás ...és nincs szikra ..
mint kiderült a probláma a gyujtás modulnál van 25-27e ft ami mint kiderült az utángyártott gyujtókábeltöl ment tönkre amit egyébként gyári elöirásszerint 90e km-enként cserélni kell az összes gyujtókábelt!!!! ugyani a bárdiféle utángyártott " univerzális kábel" -nek más az ohm száma és az teszi tönkre a gyujtásmodult!!!!!(27E!!FT!) ajánlom minden rángatós matizos figyelmébe!!ne tegyen fel utángyártott kábelt mert utánna sokba kerül!
A gyári gyujtásfedél:7000ft a rotorral, kábelköteg 6000e ft amit 80-90e km-nél ki kell cserélni és semmi gond nem lesz a kis román autóval! 1éként nagyon szeretjük kis motorja városban megfelelö és hosszutávol a fogyit le lehet vinni 4,5 literre fenntartása olcsó full casco -+kgfb 75e /év igénytelen jó autó!
tehát: gyujtást csak gyári alkatrészböl!

Hibalista

- AKADOZÓ VÁLTÓ, RÁNGATÁS,

Ide hordtam szervizbe

SAJÁK KEZÜLEG

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 3
Megbízhatóság (5) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? p126 Következő autója? cls:)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Matiz 1998

További ítéletek (145 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)