Matyi, én meg a túrázás
Szöveges ítélet
A mi történetünk: 56 000 km-nél vettem át, beletettem azóta 50.000 km-t durván mondva.Teljesen igénytelen kisautó.Apróbb bajai néha voltak,de melyik kocsinak nem.Első autóm amit nagyon szeretek csak kezdem kinőni teljesítményben.Városban teljesen ideális,keveset fogyaszt.Klímával városban 6,4 literből kijövök,hangsúlyozom hogy klímával.városon kívül 90-110km/h között sebességnél 4,5-5 literből.Nem egy versenyautó de A-B-ig mindig elvisz.Akinek nincs ilyen autója el se hinné h ez a kis Matyi képes több mint 700km-t menni napjában folyamatos 100-as tempóval(-először kicsit féltem azért h bírja e majd :D ).Nálunk pl:üdülések Eger-Krakkó,Zakopane 12% emelkedőkkel(hegymenet),Eger-Szombathely oda-vissza aznap több mint 700km.Eger-Arad(Románia)stb stb.Igen megbízható,olcsó fenntarthatóságú kocsi.Előnyei még h kicsi jó vele parkolni,bárhová beférek(parkolóhely),fillérekből fenntartható,városban lámpától lámpáig golyó.Hátrányai is vannak sajnos:kényelmetlen ülések,napfénytől fakuló műszerfal,az emelkedőket sajnos nagyon nem szereti.Általában hármas fokozatban vánszorgunk felfelé.És mindenhol lenézik.Nem baj hogy a másik "40-nel" csigázik előtted de ha te megelőzöd azt nem bírják ki.Városon kívül meg pláne mert"nehogy már egy ilyen kisautó megelőzzön".Ezektől eltekintve 90%-ban városban használom és erre tökéletes.Bármit kibír ez a kis autó!Ennyi pénzért,ennyi pénzből fenntartani legjobb választás volt.
Hibalista
- hengerfejtömítés,akkumulátor,kuplung.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 56000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Colt |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
