Lomha bonbon
Szöveges ítélet
Nem sokáig használtam, de az a kevés idő elég volt ahhoz, hogy rájöjjek, bár unokatestvérek a Tico-val de nyomába sem érhet. Ugyanakkora motorra rátettek egy kb. kétszer akkora kasznit, amit a 800 ccm-s motor enyhe emelkedőn 70 km/h-val próbál kiköhögni. Érdekes észrevétel volt az emelkedőn, hogy hármasban nagyon bőgött a motor, négyesben viszont visszahőkölt és kérte, hogy tegyem már vissza, sok ez neki... felező meg nem volt, végülis ez nem egy terepjáró...
A Ticohoz hasonlítva messzire elmarad a gyorsulásban, sokkal lomhább és a nagy kaszni hatására a fogyasztása is jóval több, holott a belső tér leginkább fejmagasságban nőtt meg figyelemre méltóan, a csomagtartó hasonlóan kesztyűtartó jelleget kapott. A motorhang hasonlít a villanymotorokéhoz, főleg a felső fordulatszámokban. Kanyarokban instabil, hajlamos az út jobb oldala fele ingadozni, ezért csak óvatosan és inkább visszakapcsolással. Télen pöccre indul, nyáron a klíma használata lelassítja az autót, mintha szénásszekeret húznánk magunk után. Egy láda sört csak az ülésre érdemes tenni, a "csomagtartóba" csakis akkor, ha hoztunk magunkkal leszorító gumit, amivel a hátsó ajtót leszorítsuk, különben menet közben folyton kinyílik...
Sok helyet elvettek az autóból az első műszerfal kialakításával amely akkora, hogy egy juhászkutya is felfeküdhet rá. A váltó bizonytalan és olyan mintha játékautóhoz készítették volna, nagykezű embereknek sétapálca-feeling...
Az enyémnek nagyon alacsony volt az első spojler ezért rendszerint megkoppantottam, ha egy kissé magasabb járdaszegéllyel próbáltam megbírkózni. Melegítője hamar kimelegíti a belsejét és az ablakok is hamar leolvadnak télen. Hosszú útra nem ajánlott, csak akkor ha kb. 100 km-ként megállunk vele, hogy visszanyerje erejét és mi is kinyújtózzunk picit...
Hibalista
- kapcsolószekrény, hátsó ablaktörlő, elektromos ablakemelő motorja
Ide hordtam szervizbe
márkaszervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Tico | Következő autója? | Seat Cordoba |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
