Fiatalon király, 80e. km után undorító pénznyel?
Szöveges ítélet
Amíg le nem futotta azt a 70-75e. km-t, amire gyárilag kalibrálva van, teljesen jó volt. Er?s, fürge, kényelmes.
75-80e. km után gyakorlatilag elkezd bomlani. Átrohadt kaszni, ingadozó olajnyomás, stb. (No meg egy hengerfejes autó már soha nem lesz olyan, mint volt...)
Hibalista
- gyújtókábelek félévente tönkremennek
- gumialkatrészek
- ha olyan kedve van, a hengerfejbe nem nyom fel olajat.
- (A nyomásjelz? persze nem jelez hogy gáz van) Emiatt fél éven belül már közel 300000-et kellett rákölteni (mert beállt a vezérm?tengely, eltépte a szíjat, szétverte a szelepeket és dugattyúkat), és még mindíg nem jó... (hozzáteszem az olajcserék mindíg id?ben el lettek végezve...)
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervízhez hordtam egy ideig, de kritikán aluli volt a hozzáállásuk...
.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Maszek szervizes viszonylag olcsón és sokkal precízebben javította
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Fiesta 1,1 1981 | Következő autója? | Ford v.opel v. suzuki |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.9/10) |
