daewoo matyi (katica pöttyök nélkül) vagy turbó csiga
Szöveges ítélet
hát hol is kezdjem. első autóm volt gyári állapotban vettem át és első dolgom egy komoj hangcuccot bele épiteni. aztán kicsit morcosítani majd a motorra is költöttem párat.
ami nagyon tetszett benne hogy egy sportlégszűrő és egy jó chiptuningal meg egy daewoo lanos dobjával (kis heggeszgetéssel) nagyon lehet vele győzedelmeskedni. enyém speciel 800köbcentihez képest 61lóerőt!!! és 89nyomatékot köhögött ki magábol eléggé érces hajabusa motor hangon :P
skan meg is kérdezték hogy hajabusa motor van benne ? mondom nem ez sajnos még gyári.
de lényeg a lényeg szerintem elöl meglepően kényelmes de hátul ritka rossz. bulizásokra egy diáknak rendkívül alkalmas főleg az ülés melletti kis katapult szerü kallantyú amit ha meghúzunk szépen vízszintesbe esünk a kocsival. és éjszakai sátras partira meg is van a sátor XD
autópályán ritka lomha gyárilag mikor elhoztam a kereskedésböl 120-130körül döcögött aztán egy kis bejáratás és tuning után már 150-160körül robogott. 165ig 1 szer mentem el vele de ott már kipörögte a lelkét és tiltást is kaptam :)
alapjába véve meg voltam vele elégedve de a csomagtere ritka semmi. nekem egy nem is túl nagy mélyláda 1elsősegély láda 1aksi és 2erősitő volt benne oszt már semmi mást nemtudtam bele rakni :(
hátul utazni ritka rémes kicsi a hely és az övek szoritanak de elől rika jó szerintem. út tartása egész jó. főleg a kicsi tengelytáv miatt jó mert ahol pl haverom a bmw-vel felakadt ott én nyugodtan robogtam :D + a magasnak mondható hasmagasság is rá tett hogy mini terepjárónak becézzem.
szervó nincs de ien kicsi kerekeknél semmi szükség rá
egyhejbe meg nem sok ojan idióta van aki forgatja a kormányt (röhögés a kivételnek) de ha megmozdul a kocsi simán azt hinné az ember hogy szervós pedig nem. utakat jól fexi kátyukat és patkákat viszont nagyon utálja a drága de mondjuk meik autó nem? 3felnit vágtam a kátyuk miatt vele tönkre és 4dísztárcsát :( még jó hogy nem raktam rá alufelnit... ezek után eggykre sem fogok. magyar utakon főleg.
télen hidegben ami feltünt konstrukciós hibaként az az hogy a szélvédő és a csomagtartó nincs rendesen le szigetelve befúj a hideg és reggelente télen bevan fagyva :S
hidjétek el ritka szar reggelente kaparászni az ablakot belülröl aztán tiszta hó a műszerfal.
de alapvetően kezdő autónak szerintem tőkéletes. fentartásilag meg nagyon jó:) igaz fogyasztással nem voltam ki békülve. ha lédi lovettába mentem vele akkor 6-7 ha kicsit nyomtam neki akkor 9-10 ha nagon nyomtam neki akkor képes volt 12 12.5-öt is meg enni. de cserébe húzott is a robogó motor :)
Hibalista
- központi zár, fényszóró biztositék foglalat, és az eggyik erősitőm :(
Ide hordtam szervizbe
chevrolethatvan
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
eggyik jó barátom és jó magam.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 87420 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | wolkswagen polo 1.4 16v VAGY opel astra G 1.4twinport |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
