A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Leganza (1997-2002)

Leganza 2,0 CDX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Végülis, majdnem Opel csak ferde a szeme.

Szöveges ítélet

Egy érdekes kreálmány.
Valahol a Vectra és a valami között.
Egy régi vicc jut róla eszembe a Renault és a Dacia rokonságáról :c)
Egyszer csak megvettem. Eddig csak Opeljaim voltak és gondoltam a technika ugyanaz benne. A formája sem rossz, még fantáziát is lehet felfedezni benne (mindenre hasonlít ami japán) :c)
Szerettem az Omegám 2 literes motorját. Csendes volt, keveset evett és ment.
Nos a blokk az rendben is lenne, de a többi? Keveset nem eszik, de ez már a speciális dolog, mert cammogva közlekedem és amikor épp lehet menni, akkor uzsgyi :c)
Szóval 12.5-öt bepakol városban, de országúton is elkéri a maga 8-9 literét.
Itt jegyezném, meg, hogy az Omega automatával 90-110 körül 6-7 literrel elment.
A motor hangja nagyon az utastérben van, de 2000-t?l bármely fokozatban, ha az ember a gázra lép elindul és megy és megy és megy, majd 4000-t?l hátbavágják és még jobban belehúz. Hogy morog a motor és melegen is olyan, mint egy kultúrált Diesel? Az már lehet csak nálam van, mert a hegerfej alacsonyabbra lett ültetve :c)
Nos a motor nem lenne rossz, ha kevesebbet enne és csendesebben futna.

Az utastér… hmmm
Anti SAAB egy picit, mert itt a m?szerfal job vége elhordul a vezet?t?l. Nem is csúnya, inkább érdekes… na jó… maradjunk annyiban nem szép.
Van sok m?fa és van kárpit az ajtókon és 4 elektromos ablak, elektromos tükrök, kartámla, pohártartó hegyek és légkondi.
Találtam még gerinctámaszt amit még soha sem sikerült magamnak beállítani, de lehet én vagyok túlméretes… és persze lehet ebb?l, nem a padlólemez rövidségéb?l fakad az sem, hogy mögöttem nem lehet kényelmesen elférni.
De alapban jók az ülések és minden kézre esik.
A “kis” Leganza kellemesen viselkedik a kanyarokban nem akar külön utakat, bár itt a mi útjainkon nem ártana neki külön út, mert kopog mindene és rázza szét a rendszert.

Összegezvén az autót jó atyám szavait használnám:
Korrekt autó, elvisz bárhová, de szeretni nem lehet, mint az Omegát.

Igaz nem is egy kategória… Olyan Vectra olcsóbb pénzért, némi kompromisszummal teli utazás, de semi képpen nem rossz. Nincs benne Suzukis utóérzet, nem fapados.
Pörög, forog, megy, indul, ha az immó engedi :c)
Talán szerncsésebb lett volna ha az els? kerekeit csak kormányzásra használná és hátulról tolná magát, de mint említettem, kompromisszumokkal teli utazás, de akinek a Vectra “B” drága és szeretne hasonlót, érdekeset, annak lelke rajta :c)
Nem rossz, nem rossz, csak tudja az ember el?re, hogy mit vesz :c)


És ami ebben az autóban megfizethetlen az amerikais klimpírozás minden kis figyelmeztetésért, no meg a jobb visszapillantóban a felirat :c)

Hibalista

- A 80.000-es nagyszervíz nálam történt 110.000-nél.
- Az immobilizer nem mindig veszi a kulcs jeleit.
- Valami cirreg a keszty?tartó mögött.
- Jobb els? hangszóró recseg, az egyik háts? el van kötve és “ellendolgoznak” egymásnak (de ez szerintem valami itthoni gány)
- Alapjárati motor 125.000 környékén megadta magát másodszor is (elöször 7.000 környékén)
- Iszonyatos szélzaj 80 felett, hátsó lehúzott ablaknál valami félelmetes turbulencia lehet mert “drüffög” mint egy mélynyomó.
- A motor hangos és kopogós (ennek van oka) de már 2500-nál olyan hangja, mint amikor már közel túl van pörgetve.
- A kormány külön érdekes, mert sebességfügg? a szervórásegítése, de ha hirtelen belefékezek és egyb?l fordulni is akarok, akkor biza kell er? hozzá, mert ? nem puhul fel olyan gyorsan :c(
-

Ide hordtam szervizbe

Saját kis szerel?m van egy kellemes családi, amolyan apa-fia bolt.
Nagyon precízek, nem kapkodnak és ha elhoz valamit az ember, akkor az kész is van.

(10-re csak azért sem értékelem) :c)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Omega Következő autója? Opel Omega
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Leganza 1997

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)