A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Leganza (1997-2002)

Leganza 2.0 CDX 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Több mint amit vártam

Szöveges ítélet

Miután olaf a nagy svéd viking (ahogy öregszel megtanulod szeretni leírás alatt volvo 740) kilehelte a lelkét (hegyoldalról borultam le vele) egy szimpatikus és máig is ismeretlen passat-os b*zi miatt a pilisben. Kellett valami munkába rohangálós és főleg olcsó jármű. Így jött egy micra k10 az erősebb 4 hengeres ezres motorral. Rendes kis fickó volt de rühelltem az első perctől kezdve. Nem jó érzés amikor a kamion mögötted el akar taposni de az autód 100km/h fölött darabjaira akar esni. Végül is a kegyelemdöfést egy egyszerű lengőkar csere adta meg neki. A szerelőm béna volt és nem tudott rozsdához új lengőkart erősíteni :D A szétrohadt első váznyúlvány szóösszetétel nem annyira tetszett de segond akkor menjünk lakatolni. Ott kiderült, hogy az autó közepe emelhető csak az orra meg a segge marad lent a flaszteren.....fasza! Itt tudtam meg, hogy a micrában én vagyok az egyetlen gyűrődő zóna. Fájdalmas leírni de leadtam bontásra pedig még volt érvényes műszakija de egyszerűen fostam beszámíttatni bármibe is. Nem ér annyit az a 40-50 ezer Ft, hogy utána bíróságra rohangáljak mert kiirtottam egy csóróbb családot. Micra probléma letudva de mi a gyász legyen helyette ami kijön 6-7 kilóból (névre írva) és közelebb van a 10 évhez mint a 20-hoz? Na ez pofán verős volt. Kiderült, hogy az általam megcélzott osztály nem létezik. Volt persze "tesókámtól" levedlett e39 meg w210 amihez képest még a micra is egy újszerű gép volt. Már majdnem beletörődtem a 2 esélyes "g" astra vagy patika "f" felhozatalba amikor véletlenül kiszúrtam egy daewoo evandát ami rohadtul tetszett de az anyagi keretbe sehogy nem fért bele. Kicsit utánajártam és az "előzmények" címszó alatt és befigyelt a leganza. Osztottam-szoroztam és "mi bajom lehet belőle?" alapon megnéztem kettőt.Az első egy igazi ledurrant csirkeól volt, mentségére szóljon a 3 kilós ár de a "köszi nem" kategóriában játszott. a Második már annál inkább bejött. Első tulaj aki valami pszichés ok miatt még 12 évesen is márkaszervizbe hordta a kötelezőkre és ezt le is informáltam (tényleg megegyezett a szerviz könyv schillerék dokumentációjával). A jobb hátulja törve volt (lökös, lámpa, csomagtér fedél) de kultúráltan javították és aki ennyiért újszerűt vár annak csak sok sikert kívánhatok. Az 550 ezres ár tartalmazta volna a kárpitozást meg a szétugrott műszerfal borítás javítását is de mivel ezektől eltekintettem így kerek 500 volt a kp. ami gazdát cserélt. Fórumon utána érdeklődtem: a műszerfal szar ragasztása típushiba a kárpitozás meg az "így jártál" kategória. a 180 ezres futásteljesítmény nem éles ha végiggondoljuk. 15 ezer évente első tulajtól belefér. A vezérlés/olaj/gyertya témakörben nem voltak illúzióim úgyhogy azt gyorsan meg is ejtettem egy fékfelújítással együtt majdnem kerek egy százasért. És, hogy milyen az autó? egyrészt rohadtul kényelmes és nagy (majdnem 5 méter). Az ülést teljesen kényelmesen beállítani egy igazi türelemjáték. Nem lehetetlen de messze van a 740-es "mindenhogy kényelmes" érzéstől. Ha megtalálod azt a ritka állapotot amikor minden fasza akkor azt semmiképp ne állítsd el. Menni nem megy rosszul (meg jól se) de 1340 kiló/134 lóerőtől nem szabad tarkón verős élményekre számítani. A váltója borzalmas de tényleg. Akinek volt szerencséje a szarabbik fajta zsiguli váltóhoz (keverjük a lekvárt) annak okoz nosztalgikus perceket de látatlanba megéri a plusz 1 liter fogyasztást az automata váltó. Ezen kívül viszont rendben van ennyiért a kecske. Elől/hátul rohadt nagy a lábtér és van mellé bőséges csomagtér is. A felszereltséggel én teljesen meg vagyok elégedve, egyedül a kipörgésgátló az amit nem értek. A műszerfalon jelzi, hogy ő bizony létezik de mindenféle közbeugatás nélkül hagyná, hogy lefüstöljem róla a 2 első gumit. Ezen felül van benne digitális klíma ami működik is rendesen. Meg 4 villanyablak amiből sajna csak a vezetőnek jutott automata és az is csak lefelé. Fűthető elektromos tükör, 2 lufi, ABS, rengeteg műfa és egy elég kellemesen dübörgő hifi (én a gyári cd táras cuccot azonnal lecseréltem egy komolyabb fejegységre.)A fogyasztása nálam (agglomeráció/külváros viszonylatban) majdnem kerek 10 liter de nem voltak illúzióim ilyen téren amikor megvettem. A maga módján szép a vas bár az a hűtőmaszk erősen felejthető. Ennyi pénzért ilyen korú és ekkora autót ilyen felszereltséggel szerintem nem lehet kapni. A vectra párhuzam se működik (van a családban B vectra 2.0 16v) mert érzésre pont egy számmal kisebb az opel mint a leganza. Én nem bántam meg a vételt és csak ajánlani tudom bárkinek aki olcsón akar egy presztízs nélküli de nagy autót venni amit olcsón fent lehet tartani. Engem meggyőzött kórea úgyhogy az utód ha jó állnak a csillagok akkor majd egyszer talán egy epica lesz. de még pár évig biztos megtartom a leganzát. Ha tudod, hogy mire kell (esetemben a kényelmes és kulturált munkába járás meg évente 2-3 hosszabb út nyaralni) akkor egy reális döntés a daewoo. Ha villogni akarsz akkor nem ajánlom mert arra nem jó. A vége kicsivel 200 fölött van (úgy olvastam én is :D) de azt már nem szereti. Az itthoni limiteket betartva egy teljesen egy jól használható felső közép kategóriás méretű gépállatot kapsz egy közepes állapotú alsó-középkategóriás áráért.

Hibalista

- -Elektromos antenna. Típushiba én 2700 Ft. és 1/2 óra házi pimpeléssel megoldottam. - -Mivel majdnem kerek 180 ezerrel vettem így a vezérlés/olaj/gyertya csere indokolt volt. - -Fékfelújítás. -

Ide hordtam szervizbe

Régi megbízható ismerős.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? micra Következő autója? epica
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Leganza 1997

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)