Kóser koreai
Szöveges ítélet
2007. Májusában vettem óra szerint 125000 km-el, de valóságban akármennyi is lehet. Havi 2-3e km körül mentem vele kb 1 évig. Azóta a KEDVES (és ez most nagyon őszinte IMÁDOM) jár dógozóba vele + kirándulás a hétvégén + ilyenek. Teljesen rendben van a korabeli kategóriatársaihoz képest nagyon korrekt a helykínálat. Az első ülés nem az igazi sokáig tart megtalálni a megfelelő üléspozíciót. Az automata váltója a régi buta német iskola szerinti (lsd hasonló méretű és korú európai autók). Beszélgettem hasonló jószágok gazdáival és csak megerősíteni tudom, hogy egyedül a presztizs hiányzik belőle. Az alkatrészárak nagyon kellemesek, vásárlás után rögtön cseréltem a kötelező olaj, szűrők, szíjak, vízpumpa, gyertyák, tehát mindent amit minden normális ember használtautó!! vásárlásakor. Ment alá 2 garnitúra fékbetét meg az elejére tárcsák (ezt nem minden használtautónál kell). Szerintem alig 100db jó magyar ezres nem egy egetverő összeg mindezért főleg, hogy lekértem ugyanezeknek az alkatrészgyártóknak a hasonló kategóriáju autókhoz ugyanezt a mennyiségű alkatrészt tartalmazó árait és láss csodát Ford Mondeo +5700Ft, Opel Vectra B -800Ft. Az automata váltóban olajcsere, lévén, hogy szinte ugyanezt a váltót használják a fent említett többiek is kb egyformán 18-20e. TEHÁT?? A motor 136 lóereje nem teszi versenyautóvá, de majdnem 5 méter esetén nem is ez az elsődleges és eddig minden feladatot megoldott. A Kickdown kapcsoló is jól működik, normál alsó közepesek meg is lepődnek. A stílusomhoz mérten nem is tartom soknak a fogyasztást, a barátnőmnél ugyanez mínusz 2,5-3 liter. A felszereltség teljesen elég automata váltó,klima, ABS, stb. Hogy negatívot is írjak a kárpitok minősége csapnivaló, műanyagok cicegnek zörögnek. Síalagút nagyon kicsi nem tudom, hogy 1 síléc átfér-e de semmi más sem. Szerintem 3-4 év múlva maradok ennél a márkánál. Valószínűleg Evanda. Egyébként valaki írja már meg, hogy a bánatba méritek a 8 literes fogyasztásokat.
Hibalista
- Elektromos antenna (ezt többen is írták) HA-HA-HA 2200 Ft, kb 16perc és had guruljon. 2008. Január. Elszállt a szelepdekli tömítésem JAJ-JAJ plusz 3300 Ft költség az aktuális olajcserénél. ÚTÁLOM, hogy ennyi problémát okoz. :-)) 2009. Május. Újabb javítás. Futómű problematika keletkezett (nézd meg Budapest útjait, meg osztán használt is). Komplett felújítás HATVANHÉTEZER!!!! Más eztetet 30-ból is megúszta vóna, de ennyié (67000 Ft) legyen mán alatta minden kicsereberélve. De szar egy majd 5 méteres HASZNÁLT autótól. HI-HI
Ide hordtam szervizbe
Privát szerelő barátommal csinázzuk.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 125000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | 1992 előttiből minden márka és típus. ( Auditól-Zastaváig ) | Következő autója? | Daewoo Evanda |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
