A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Lanos (1997-2003)

Lanos SE 1.4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Osztrák importból visszamaradt gyöngyszem

Szöveges ítélet

Daewoo Lanos 1.4 SE, háromajtós. Ha jól emlékszem, igaziból 1349 cm3-es. Szalonban állt, amikor megláttuk. Els? autónk volt. Amikor a Daewoo elhatározta, hogy 3 éven belül felküzdi magát a világ 3 legnagyobb autógyártója közé, piacra lépett a Lanos/Nubira/Leganza triumvirátussal. Ennek els? hullámaként a mi példányunk Koreában készült, kifejezetten Európába. Ausztriában próbálták eladni, de ott a kutyának nem kellett, ahogyan ma sem kell ott Daewoo senkinek (én Opelt is alig láttok mind a mai napig Ausztriában). Így fél év után, 2000 legelején a solymári daewoo szalonban kötött ki, mi pedig megvettük. 1.4-es motor, harmatgyenge, még a kicsi önsúlyhoz is - de mi nem bántuk. Háromajtós, a hátsó ülések kicsik, de nagyon otthonosak. A küllem gusztus dolga ugye, nekünk nagyon bejött, f?leg a "segge" (a modellfrisítés utáni Lanosok hátsó lámpái a régi NDK-s színvonalat súrolják, brrrr).
M?szakilag soha semmi bajunk nem volt vele, 3 év alatt egyetlen izzó ki nem égett. Kivéveve a központi zárat, azzal volt gond rögtön az elején, azt gariban cserélték.
A szervizhálózat katasztrófa volt (2003-ig, mi akkor hagytuk el a Daewoo-vonalat), lehet, mára felfejl?dtek, nem tudom.
A fogyasztása hihetetlen, egyszer Bp-román határ útvonalat közúton, 4 személlyel, dugig pakolva (90-100 km/h-s sebességgel) 4.9 l-rel teljesítette (/100 km). Nagyon meg voltunk vele elégedve.
A klíma nagyon hiányzott bel?le, ezért 3 év után lecseréltük egy Astrára. Ma már nagyon sajnálom, hogy akkor nem tehettük meg, hogy megtarthassuk második autónak a családban. Még mindig megdobban a szívem, ha háromajtós Lanost látok...
(A kocsi eladása érdekesen történt. Feladtam 1 Expressz hirdetést. Másnap reggel hatkor hívott egy autókeresked?, hogy jönne megnézni a kocsit. Délel?tt tízkor a zsebemben volt a foglaló, másnap reggel elvitték a kocsit. Ezen kívül egyetlenegy érdekl?d? telefont sem kaptam arra a hirdetésre...)
Szerintem az árát nagyon megérte, persze a ma futó Lanosok túlnyomó többsége lengyel/román gyártmány, azokról nem tudok semmit mondani ;-).

Hibalista

- Központi zár id?nként nem zárta be a hátsó ajtót (2hetes korában cserélték garanciában)

Ide hordtam szervizbe

3 év alatt hatszor vittem szervizbe. Kétszer ugyanoda soha (a rossz tapasztalatok miatt).

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Opel
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Lanos 1997

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)