Optimális elegáns
Szöveges ítélet
Elso autom egy trabi volt utana kovetkezett a lanos mondanom se kell az NDK hightech utan maga volt a menyorszag. Az eddigi kritikak igazak varosban sokat eszik orszaguton eleg a 6lityi .Pesten hasznalom az autot es nagyon jol birja a "tukor sima" utakat.A futomu egesz jo kanyarokban jol viselkedik de a koreai gumikat le kellet cserelnem jobbakra mert szornyen csuszkaltak azok. Hosszutavon is jo, mentunk vele Horvatorszagba 2en a kocsi szinig megpakolva, szikrazott az alja, de semmi gond nem volt egyhuzamban 800km szinte vegig padlo gazzal.Max sebesseg amit kihoztam belole(egyedul) 175km/o ami nem rossz 1 1,3 motortol ami 1 tonnat mozgat, a 200 feletti sebesseg az ilyen kategoriau daewooknal csak dajkamese.
Hibalista
- Idaig csak elso fekpokat kellett cserelni rajta+az elso fektarcsak csak hogy a szerelot idezzem:bellibentek, hullamosak lettek nagy temponal eroteljes fekezesnel zakatol de a fekhatas valtozatlan
Ide hordtam szervizbe
Daewoo toth
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 58000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Trabi 601 | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
