Lalika, a pótolhatatlan
Szöveges ítélet
Lalika az első olyan autó az életemben, ami "csak az enyém".
Pesten használom, a legnagyobb melegben sem hagyott cserben, még akkor sem, mikor csak 3 hengerrel ment... kiesett a gyertya kábel...
A víz hőfokmérője ha eléri az optimális szintet, akár mennyit mentem vele akár mennyivel, meg sem moccant.
Az én kis autóm 1,3-as 75 lóerős, 80km/h-tól kezd el húzni 140-ig, aztán nehézkes, de mentem már vele 175-el is . :)
Szervízben lényegében csak akkor volt, amikor a kötelező olajcserére kellett vinni.
Minden extra megvan benne, ami egy alap autóba kell, szervókormány, légkondi, központizár, indításgátló stb...
Nehezen tudnék tőle megvállni, ugyhogy a családdal megbeszéltük, lalika marad.
Hibalista
- Igazából semmi sem romlott el rajta úgy, hogy ne tudjon menni. A kipufogó Y csonkja szelelt, megheggesztették, utána hibátlan volt, és a gyertya kábel elengedett. Ezen kívül semmi.
Ide hordtam szervizbe
Hatvan egykori Daewoo szalon, most Chevrolet :)
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Salgótarjánba
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | swift | Következő autója? | Saab 2,2 tid / BMW 120d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
