A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Lanos (1997-2003)

Lanos 1,6SX 4a 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ezüst nyíl (de lassan kicsorbul a hegye)

Szöveges ítélet

Két évesen csini-vili állapotban vettük az autót a márkakereskedésben. (Ott azt mondták, az el?z? tulaj beleszeretett egy új Mazda 323-ba. Mikor hazavittük az autót, már gyanús volt, miért vannak üvegszilánkok a motorház eldugottabb zugaiban. Hamarosan kiderült, hogy az el?z? tulaj inkább azért váltott, mert összetörte az autó teljes bal oldalát. Cserélték a bal els? ajtót, és javítások vannak a bal hátsó sárvéd?lemezen. De azért azt el kell ismerni, hogy a karosszéria munkát elég ügyenesen megcsinálták. Minden esetre egy nagy minusz pont a márkakereskedésnek az "?szinteségükért"... :( )
Az autó sok apró bosszantó kis hibája miatt kissé vegyesek az érzelmeim.
Motorikusan szerintem jó kis kocsi. (1,6 l-es 16 szelepes 106 lovas). Szerintem kellemesen gyorsul nulláról és 3000-es fordulat körül még rúg is egyet a lovakba... Fogyasztása országúton klímával b?ven 7l alatt van.
Többször számoltam 6,1-6,2-es fogyasztást rá, pedig szeretem meg-megengedni a lovakat, ha a forgalom engedi.
A karosszéria is formás, kevés kivetni valót találok benne. Az egyik problémám az, hogy ha vizesen nyitom fel a csomagtartó tetejét a fele víz belefolyik a csomagtartóba. A másik bajom az alacsony pontokon lév? vonószemekkel van. Ha már 15-20cm magas padkáról kell mer?legesen leálljak, vagy az els?, vagy a hátsó vonószem beleakad a talajba, amit?l olyan érzése van az embernek, hogy leszakadt az autó alja...

A klíma kifolyó csövének eltöm?désével nekem is volt problémám. A víz így az utastérbe folyt be. Az autó vezérl?elektronikája az utas oldali ülés alatt van, amely zárlatos lett a belefolyt vízt?l. Szerencsére az elektronika "megúszta" egy egy napos hajszárítózással a szervízben, de a karbantartás mentes aksim, mikor reggel gyanútlanul indítoztam a rövidzárt?l hangos durranással adta meg magát. -> aksi csere+szervízmunka 50eFt...

A leveg? terel?k mozgatására beépített bowdenek külsejét müanyag patentok rögzítik. Ezek a hidegben egyszer?en eltörnek. Már két garnitúrát cseréltem az autóban, mikor meguntam a dolgot és némi dróttal és pillanatragasztóval úgy tünik hosszabb távra megbarkácsoltam az autót...

A központizárban is megadta magát egy müanyag alkatrész, amit?l a központi zár magától kioldott, és mikor lementem ott állt az autó a parkolóban tárva-nyitva... A javítás 30e Ft-ba került. (Gyorsan megcsinálták, de azóta viszont nyikorog a vezet? oldali els? ajtóm...)

Az autóra téli gumit szinte kötelez? rakni. Enélkül hóban nincs esély közlekedni, mert folyton elakad.

Ergonómia: szerintem minden kezel? szerv könnyen elérhet?. Egyedül csak a klíma kapcsolója és a bele épített visszajelz? fény került rossz helyre, mert a kormány takarja a rálátást. Meguntam, hogy folyton hajlongjak, ha ellen?rizni akarom a klíma állapotát, így beépítettem egy állapotot jelz? led-et egy jobban látható helyre.

Reflektor: szerintem kicsi a fénye és sáros úton nagyon gyorsan elkoszolódik...

Az autó rövid távon nagyon kényelmes, hosszabb 3-400km vezetés után viszont érzem, hogy az ülése lehetne hosszabb. A jobb lábam ilyenkor már enyhén fájni szokott a vezetést?l...

Most 6 évesen már szeretném lassan lecserélni. Zavarnak a csörg? bels? müanyag elemek, a vezetés közben id?nként nyikorgó ajtó. A csikorgó generátor szíjammal se tud már a szervíz egy ideje mit kezdeni...
Mindezek mellett kényelmes autó, jó motorral és átgondolt bels? elrendezéssel. Aki meg nem szeretne a fenti problémákkal találkozni, vegyen VW-t, vagy Toyota-t... :)

Hibalista

- - leveg? terel?k bowdenjei
- - klíma kifolyó gumics? eltöm?dés miatt beázás, elektronika rövidzár -> akksi csere
- - központizár
-

Ide hordtam szervizbe

Mazda-Dakó Kecskemét

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Opel Tormási Kecskemét

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Visa Következő autója? Focus C-max, Corolla Verso
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Lanos 1997

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)