Eperszínű koreai
Szöveges ítélet
Viszonylag új állapotában jutott hozzám,elvileg sérülésmentesen.Gyakorlatilag csak az eladásakor derült fény arra, hogy már törött volt.A következő tulaj vitte el a Cdt (Car Dynamic Test) állapot felmérésre,ahol világos információt lehet kapni az adott autó: motorikus,erőátviteli,karosszéria,futómű százalékos állapotáról 20ezer forintért.}
Nálam nem volt vele probléma,csak idegesített az,hogy a gázpedál milliméteres lenyomásakor is felment a fordulatszám 1500/percre, és ez finom parkolási manőverezéskor egy kezdő autós benyomását kelthette az épp akkor, és ott elhaladókban.
8 literes átlagfogyasztását sehogysem tudtam lejjebb szorítani bármivel is próbálkoztam (autópálya, autóút 90km/h sebességgel).
Hibalista
- alapjáratot szabályozó motor(garanciális csere)
- motorirányító kábelköteg csere(gyártási hiba, garanciálisan cserélték)
Ide hordtam szervizbe
Váczi Autóház,Vác
Nagyon készségesek,segítőkészek,gyorsak és olcsóak (garancia):)))))
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 27000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Kadett 1.8 S | Következő autója? | Fiat Tempra 1.9 D |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
