AUTÓ. Nem több, nem kevesebb...
Szöveges ítélet
A hibáival kezdem, ez a rövidebb, és úgyis mindenki erre kíváncsi:
- kicsit magas a városi fogyasztása (9-9,5 liter). Mivel én szinte csak városban használom, nálam ez közel az átlagfogyasztás is, pedig hosszútávon megelégszik 5,5-6 literrel.
- az utastérben minden képzeletet felülmúlóan silány minőségérzetű, kopogós műanyagokat használtak. A műszerfal csak-csak elmegy, de az ajtók? Elég lehangoló.
Előnyei:
- a fentieken kívül minden más. Kategóriájához (és korához) mérten erős, tágas, rendkívül megbízható (csak a japánokat tudnám vele egy szinten említeni), nem lopják, olcsó (ez csak akkor előny, ha megvenni akarom, eladni nem egyszerű). Jó rozsdavédelemmel rendelkezik, tekintve, hogy a rejtett rozsdafoltok felkutatására tett kísérletem egyedül a kipufogón járt eredménnyel (8 évesen talán ez sem olyan nagy baj). Az akkumulátora még az eredeti gyári (Delkor, ami az új Lacettiben és Kalosban is megtalálható), ha valaki látott ilyet forgalmazni valahol Mo-n, az szóljon, a következő autómba is ilyet teszek.
Hibalista
- Hosszas gondolkodás után egyet azért találtam: egy gyertyakábel. 2500 Ft-om bánta.
Ide hordtam szervizbe
Mivel semmi nem romlott el, nincs jelentősége, hogy a fékbetéteket hol cseréltettem. Az olajat pedig magam cserélem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Valami koreai. Esetleg japán. |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
