A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Lanos (1997-2003)

Lanos 1.4 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ami autó akart lenni,de nem az lett...

Szöveges ítélet

24évesen 3.autómat szerettem volna megvásárolni! Ami lehetőleg ne legyen 10évnél öregebb,kevés km legyen benne,ne rohadjon és olcsó legyen fenntartani, a vételre ~400-450e ft-t szántam volna rá! Így jött szóba a lanos,ráadásul ismerőstől,tényleg valósan kevés km el,garázsból! Mint a mesében minden klappolt:) legalább is azt hittem! Nehezen beindítottuk közel 1 évet állt-bebikázás,kézifék beragadt kis hintáztatás stb...Ezután következett a próbakör,hát meglepett mennyire dinamikátlan ez az 1.4 esnek mondott 1349ccm es 75le-s motor! 4-5. fokozatban 50-60km/h ról nem gyorsult semmit,hiába nyomtam neki a gázt 3-ban már úgy ahogy vánszorgott ekkora "tempóról"! Futómű iszonyat imbolygós,valami egyre hangosabban búgott benne,ahogy egyre nagyobb sebességgel haladtunk(80-90km/h),kicsit lapos volt a gumi,gondoltuk biztos az....nem baj,megvettem,majd megszokom! Megvétel után kapott egy új akkut,vezérműszíjat,feszítőgörgőt,olajcserét,és egy levegőszűrőt! Elkezdtem használni,amire azt gondoltam,hogy megszokom,hát nem tudtam! Nekem ez a motor továbbra is harmatgyengének tűnt,előtte egy 1.8as 90lóerős passatom volt,de az picivel nehezebb is, mégis egész más volt vele menni,pedig az se volt egy hűdeerős autó ! Használat közben fény derült néhány hibájára: hidrotőkék hidegen kopogtak 30-60secig,hidegen rángatott,ezt nem is sikerült a későbbiekben sem megoldani,pedig cserélve lett a benzinszűrő,gyertyák,gyertyakábelek,lefalaztam az egr szelepet! Egyébként számomra ez volt a legidegesítőbb hibája! Későbbiekben kiderült amit megvétel előtt az alacsony guminyomásnak tudtam be(troliszerű búgás),az nem az:) Cserélgetni meg nem akartam habokra gumikat,amik amúgy kb 90%osak voltak,diffit,kerékcsapágyakat(megemelve megforgatva a kereket egyébként a csapágynak nem volt hangja)! Beszéljünk a kényelméről én elég magas vagyok(195cm,95kg),nem nekem találták ki:) Mivel a kormány és ülésmagasság nem állítható a combom beleért a kormányba,ja kormány,ilyen rusnyát még életembe nem láttam a légzsákkal szerelt változaté valamivel szebb,ráadásul amit nagyon elcsesztek f astrás módon kicsit jobbra rakták a kormánykereket így vezetés közben a karjaim nem egyenesen előre állnak,hanem kicsit jobbra ami kissé vicces is,nomeg kényelmetlen:) Tehát ekkora termetű emberek ne vegyenek lanost,meg amúgy se! Futómű borzalmas,kanyarokban bedől,imbolyog,nagyon alulkormányzottan viselkedik,bár mentem vele egyszer a Karancsba kb 500méter magasságig,5-10cm es gödrökkel tarkított köves úton,ahol lágyan elnyelte a gödröket,tehát gombázásra azért nem rosz...Szóval szó mi szó nekem nagyon nem jött be,nagyon gagyi autó hatását kelti! Eladtam 2hónap után! Én nevetségesnek találom,hogy ennyi km után ilyen hibái vannak,ennyire rossz a futóműve,annyira harmatgyenge a motorja,rossz a karakterisztikája,ráadásul sokat is fogyaszt hengerűrtartalmához képest! Olcsó,rossz minőségű műanyagok az utastérben,könnyen kopó üléskárpit! Előnyét nem is tudok nagyon mondani,talán az ára,meg kinézetre nem lenne olyan csúnya,ha nem 13"-os kerekek lennének rajta,valami kisebb Et számú felnivel,hogy ne legyenek olyan beesettek...Most megint egy régebb,nagyobb autóm van, de egész más,jobb futómű,motor,kényelem,alacsonyabb fogyasztás...

Hibalista

- A nyelestengely csapágy 65e km-nél hidegen zúgott,bemelegedve eltűnt ez a jelenség! Minél nagyobb sebességgel haladtam,annál erősebben hallatszott troliszerű hang,gondoltunk itt diffire,kerékcsapágyra,esetleg gumira(fulda),de így adtam el a megvétele után 2 hónapra,nem akartam kísérletezni és mindent cserélni...A legnagyobb hibája,hogy hidegen rángatott és erre nem tudtunk rájönni,cseréltem gyertyákat,gyertyapipákat,lefalaztam az egr szelepet,benzinszűrőt cseréltem és ez mit sem javított rajta! Több helyen azt olvastam,hogy a szelepeket a gyárban nem jól illesztik,nincsenek jól becsiszolva/marva ezért bakkecskézik! Hidrotőkék eszeveszettül kopogtak/kotyogtak hidegen 30-60sec ig! Mindez egy 65e km et futott autónál khmm...

Ide hordtam szervizbe

Magunk szervizeltük!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Passat Következő autója? Primera
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Lanos 1997

További ítéletek (180 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)