Nem versenyautó, de ár-érték aránya verhetetlen
Szöveges ítélet
egy nagy hibája van, a csomagtér hiába közel 500 literes, kicsi a nyílása és a forgó zsanérok sokat kitakarnak, így ha pakolsz figyelni kell, ne kerüljön alá semmi, mert nem lehet lecsukni
Hibalista
- 20.000 km-nél a jobb első gömbfej kikopott, gariba cserélték
- 91.000 km-nél garanciaidő után a hátsó kerékcsapágyakból elfogyott a zsír, szervízben 28.000+munkadíjjér cserélték volna, de az SKF boltban vettem 2 db csapágyat összesen 12.000-ért és sk. kicseréltem.
-
- Ezen kívül csak a kötelező szervízek:
- 15.000-ként olaj csere, olajszűrő csere, levegőszűrő csere
- 60.000-nél gyertya csere, első fékbetétek cseréje, vezérműszíj csere (ebben nem vagyok biztos, hogy cserélték, mert 120.000-nél egy szerelő barátommal cseréltük és gyári feliratú szíjjat találtunk...most vagy ennyire rendesek, vagy nagyon átb..tak.)
- 120.000-nél vezérműszíj csere, feszítőgörgő csere, vízpumpa csere, olaj, olajszűrő. levegőszűrő valamint első féktárcsák és fékbetétek cseréje (ezt egy szerelő barátommal összesen 60.000 FT-ból kihoztuk !!!)
-
- Kell még egy új aksi, mert bár nincs vele baj, de mégis csak 6 éves, és ki kéne cserélni a hátsó lengcsillapítókat, de ez elég egyedi hiba, mert azért rendessen terheltem a gépet.
Ide hordtam szervizbe
opel marshall ajka-bakonygyepes
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Seck Péter szerelő barátom, aki egy autószervízben felel sok-sok rallye autó sikeréért!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 353 tourist kombi | Következő autója? | Valami egyterű, de a Kalost még kb. 120.000-et hajtanám |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
