A fehér szelepcsiszolandós :D
Szöveges ítélet
Kedves leendő Daewoo és Chevrolet tulajdonosok! Ne legyenek azok! Igaz én csak a Kalosról fogok itt nyilatkozni. (Lacettiről is lenne mit mondanom de inkább nem teszem) Az első problémák úgy 3ezer!!! Km után jelentkeztek amikor kigyulladt a Check Engine lámpa. Hoho gondoltam ennek nem lesz jó vége, hát nem is lett. Irány a szerviz és vizsgálat, a gép nem mutat hibát és törlik a jelet, hogy ne világítson a lámpa!!!!!!! Majd kb 250km után újra világít. Na és mit csináltak az okos emberek? Hát persze újra törlés. Következő alkalommal már nem hagytam magam és mondtam nem viszem el csinálják meg engem nem érdekel hogyan. Rájöttek hogy a szelepeket kell megcsiszolni. Biztos a gyárban elfelejtették :DDD A hiba orvoslásáig rángatott az autó, nem ment. Szóval most már 2 éve jól működik, de hát 10 liter fogyaszt szegény városban és szerintem nincs meg a 94 le sem. Egy másik negatívuma a kocsinak, hogy billeg és dülöngél kanyarban, de a rugozása legalább kényelmes. A fékek szerintem elég jók. A motor zajszigetelése jó, a futóműé nem. Az elülső helykinálat nagyvonalú. Szerintem ez az egyedüli kisautó amibe nagyhasú apukák kényelmesen betudnak ülni és el is férnek elöl. (végigpróbáltam mindet) Az anyagminőség rotyi de legalább könnyen lehet tisztítani. Új kora óta ciripel a jobb első ajtónál valami, de legalább a műszerfal nem zörög.
Végül elmondanám, hogy a motor miatt nem vagyok megelégedve a kocsival (nem csoda Opel technika). Ja és Suzuki Swift mindörökké. Kár volt odaadnom a fiamnak most jókat röhög rajtam :(
Hibalista
- Szelepeket kellett csiszolni
Ide hordtam szervizbe
Autó Mihók Kft. Zalaegerszeg
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Swift | Következő autója? | Kia Cee´d 1,6 CRDI |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
