A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daewoo » Espero (1991-1999)

Espero 1500GTX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Volt már jobb kocsim.

Szöveges ítélet

Kényszerből vettem, mert nem bírtam elviselni a diesel örökös áremelkedését,2011 november elején. Azóta még + 50.-al emelték, igy hízott a májam :)
A vásárlást sajnos elkapkodta, magyarul át lettem nyomva egy piti kis stilü nepper által, és ez bosszant az egészben. Mese volt, hogy a kocsi állt 3 évig (ez igaznak bizonyult) , és 270 ezret költöttek rá (na nem ő, mert persze nem a nevén volt), és ezt egy sajtcetlivel bizonyította. Később kiderült, hogy tényleg piszkálták az autót, de a piszkáló még nagyobb svihák volt , mint a nepperem.
A lényeg, hogy gázzal az autó nem ment szépen. 1000 km-er után hengerfej gyanuval vittem a barátom mühelyébe. Levettük a hengerfejet, mert a 3.-ik hengerben 0 volt a kompresszió a többiben 8-8,3 ami szintén kevés. Ekkor derült ki , hogy az ominozus henger 2 db kiufogó szelepének a fele hiányzik. Gépmühely, 2 új szelep, + összes fészke felcsiszolva , szelepszár szimeringek kicserélve, tusírozás, és a kompresszió máris 11,2 lett mind a 4 hengerben. A 3 as és a 2 es hengernek a falán rozsdanyomok. Valóban hengerfejesen állhatott a gép 3 évet, de váll, extra kopás sehol nem volt. Rögtön jött a következő probléma, gázzal már nem is ment. Irány egy gázos, aki megállapította, hogy egyszerre kapott gázt és benzint a kocsi, ezért éghettek be a szelepek. 25.000.-ért berakott egy relét, egy új gázkapcsolót és beállította. Cakli-pakli 85-be fájt az autó javítás. Újabb 1000 km -er után lefagyott a gázreduktor 5 perc alatt, a kocsiban fütés szinte semmi, vásárlástól. Kiderült, hogy a sok hütő tőmítő pasztátol a sár eltömítette a reduktor hütő járatát, és a fütő radiátort. A teljes rendszer átmosása után aztán a kocsi rendesen müködik. Vettem még egy bontott vezető ülést a törött szétült helyett, meg egy garnitura hátsó betétet, mert leszakadt az egyikről a ferodol.
Az autó kicsit leharcolt állapotu, de az is marad, mert erre már nem költök. Nekem a lényeg, hogy kis költséggel tudjam használni. Most az autó megbízhatóan müködik, hatalmas csomagtarójában a gáztartáj szinte elveszik. Az útfekvése kiváló , fékje jó, motor 4000 es fordulat felett brutálisan szól, még megy is.
Fogyasztása országúton gázból 9,2 L , városban 10-11 között. Benzint tettem bele 5 litert, 4000 km után még meg van. Ha egy korrekt darabot fogtam volna ki, még szerethetném is, igy nem igazán fogom, de remélem azért a következő 50-100 ezer kilóméteren jóba leszünk.

Hibalista

- Szelepek leégtek, hütörendszer eldugult.

Ide hordtam szervizbe

Attila barátom, szuper mühely/korrekt áron.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 149700
Megbízhatóság (5) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 146 Következő autója?
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daewoo Espero 1991

További ítéletek (41 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)