Boldi
Szöveges ítélet
Peugeot Ion után vettük, tehát elektromost cseréltünk elektromosra. Az elődhöz képest szaharai meleget csinál télen, kabát sem kell, úgy fűt. Dupla az aksija, ezzel télen 160 km, nyáron 280 km is kijön egy töltésből. Vagány felnyíló töltőajata van (amúgy tökmindegy). Kicsit talán gyengébben meg, mint az Ion, igénytelenebb belül, de azért el lehet férni (190 centi vagyok). A csomagtartója mérete Sandero-szintű, élhető. 30 kw a gyorstöltés teljesítménye, de ezt csak kb 50%-os töltöttségig tudja, utána visszaveszi. Mi csak kiváncsiságból próbáltuk így, egyébként otthon töltjük, 16 amperral (érdemes venni hozzá spéci konnektort, mert a sima háztartási dugalj nem biztos, hogy bírja órákig a 10, vagy akár a 16 ampert). A gyári evse-töltője 10 ampert tud, ezzel óránként 8% tölthető bele otthon. Fogyasztása 8-16 kwh is lehet, tempótól, fűtéstől függően. Egyébként az autó mini-Duster feeling, elég magas, nem akad fel. Gyengusz linglong gumikon gurul, ez a gyárija, ha elkopik (nem akar), bármi jobb lesz nála. Az aksira 8 év garancia van. Jó dolog az appból indítható hűtés-fűtés, és hogy ezt nem csak töltés közben engedi. Gyárilag 8 évre ki van fizetve a benne lévő kártya, addig hozzáférhető lesz ez a szolgáltatás.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Szakszerviz
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2021 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ion | Következő autója? | Ioniq 38 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
