A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Sandero (2013)

Sandero stepway 0.9 Tce 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Panda

Szöveges ítélet

T Szerkesztő! Van új Euro 6-os motorokkal, de a népítéletben csak 2013-as model választható. Kérem nyissanak újat és tegyék oda ezt a véleményt.

Második autónak vettük, nekünk városi használatra és évi pár kirándulásra - évi 10.000 km alatti futás mellett - pont jónak tűnik. Fontos volt az emelt kaszni, Nem divatból, derékból :)
Gyakorlatilag minden extrát bepipálva az ára 3,5 millió Ft körül volt.

A bejáratás alatti harmatos motor szépen magához tért. Az első időkben leszóltam, hogy mennyire nem való autópályára, ez később megváltozott. A három henger alapjáraton olyan érzést kelt, mintha azonnal lefulladna, de ilyen egyszer sem fordult elő. Ha megvan a fordulatszám, akkor meglepően jól mozog. A kormánya egy kicsit nehéz, nekem alulszervózott. Elboldogul az autópálya tempóval is, de az emelt kaszni nem tesz jót a fogyasztásnak. Városban 6-7 liter, országúton képes 4-5 körül enni, pályán felmegy 9-10-re. Az ülések épp jók, a belseje egész tűrhető. A középkonzolra vigyázni kell, a kevlár imitáció karcolódhat.
Megszokást igényelnek a gombok és kezelőszervek, franciásan mások mint egy német vagy japán autóban. Több véleménnyel szemben nekem nem tűnik sem a futómű, sem a motor hangosnak. Tengelytávja egyébként 9 cm-el nagyobb a Vitaránál, ránézésre meg nem mondaná az ember. Megpakolni nem szoktuk, jellemzően 1-2 ember ül benne. Bevásárlást elnyeli a csomagtartó, nyaralni 2 ember csomagjait kényelmesen, egy család csomagjait viszont nem igazán fogadja be.

A hátsó ablakemelők nagyon buta helyen vannak a középkonzolon. Hiányzik a műszerfal nappali és a kormány gombjainak éjszakai megvilágítása. Az első túlnyúlását szokni kell, nem nagyon látszik.

A stop-start nem típusfüggő idiótaság, minden autóba bekerül. Városi néhány km-en 8-17 alkalommal állítaná le a motort. Ha hagynánk. De nem hiszünk a 8-17-szer tartósabb önindítóban és aksiban. Valamint a leállított motort lámpától kövér gázzal indítás - kontra van-e olajnyomás a főtengelyen, turbóban kérdést sem látjuk megoldottnak. Szóval beidegződik, hogy a kézifék kiengedésével együtt kinyomjuk a stop-start funkciót.

Szintén nem hiszünk a váltási segédnek, szerinte egy három hengeres turbós motornak 1600 körül kell forognia negyedikben. Szerintem meg nem.
A használat majd hosszútávon eldönti, kinek volt igaza.

Hibalista

- Még új, semmi.

Ide hordtam szervizbe

még nagyon új, nem volt sehol.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2019
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Ignis Következő autója? Gondolom hamarosan csak elektromos lesz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Sandero 2013 (2013)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)