Ezres motor túrbó nem is volt.
Szöveges ítélet
Autó nem az enyém egyik kollégám vette szeretet volna egy új autót ő használja munkába járásra.
Ezt a típust mindenki lenézi idehaza alig látni belőle viszont külföldön sokkal többet látni.
De úgy gondolom ez a kocsi újonnan 2.6 milliót bőven megér igaz három hónapot várt rá a kolléga mire átvehette.
Vele együtt járunk munkába az autókat váltogatva ezért túl sok tapasztalatom nincs róla de engedte vezetni.
Arctic felszereltség ezres három hengeres motorral 73 lóerő.
Az autó kényelmes viszonylag magasan ül benne az ember futóműve kényelemre hangolt úthibákat jól szűri számomra nem tűnik billegősnek.
Hátul is van benne hely igaz a lábtér kevés lehet ülései meglepően puhák.
Csak városban vezettem szerintem ez a motor jól viszi az autót de intenzív gyorsítás során hamar elfogynak a fokozatok rövid áttételek miatt.
Motorja a Škoda Fábia 1.2 három hengeres motorjára emlékeztet azzal is lehet haladni de a fokozatai rövidek.
Tulaj elmondása szerint városban és országúton tökéletesen megfelel ez a motor de autópályán emelkedőket már megérzi.
130 nál 4100 forog a motor de maximum 110 tempót tart vele a pályán.
Felmentem a Dacia honlapjára kiderült 90 lóerős benzines motorral szerelt példányhoz gázüzemet is kérhetünk 3.1 millióért ami szerintem nem is hülyeség.
Bementem a kereskedésbe azt mondták gázüzemű változatra fél évet is várhatok mire megérkezik.
Hibalista
- Még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
