A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Sandero (2013)

Sandero Stepway 0,9 Tce 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Azúrkék

Szöveges ítélet

Az első 2010-es Dacia Sandero Stepway 1,6i (87 LE) autóm után, amibe 3 év alatt közel 100 ezret hajtottam bele 7,5 literes átlagfogyasztással és nulla meghibásodással!!!, nemrég megvettem a Stepway II-őt a 3 hengeres 900 köbcentis 90 LE-s turbómotorral.
3 hónap alatt sikerült is 9 ezret beletekerni, aminek 80%-a autópálya (125-130 km/h tempomattal) volt. Eddigi átlagfogyasztása: 6,5 liter. (A legjobb fogyasztás: 6,2 a legrosszabb: 7 liter volt).
Ez a Stepway II, azonkívűl hogy nagyon csinos, pofás kis autó, megnyugtató módon tele van minden olyan biztonsági felszereléssel, ami nélkül bizony már nem szabad autót értékesíteni (ABS, ASR, ESP, fedélzeti computer, klíma, tempomat, 4 légzsák, elektromos csomag, navigáció, stb.). Nagyon jó a 21 cm-es hasmagasság is, nem kell aggódni a fel és lehajtóknál, fekvő rendőröknél. Az autó határozottan csendesebb minden tempónál, mint az elődje.
Eddigi tapasztalataim alapján az autó jobb, mint az első széria!

DE!: Továbbra is az a véleményem, hogy az autó alulmotorizált! Minimum 10-15 LE hiányzik belőle! Azt azért elvárnám tőle, hogy az M7-esen az érdi lejtőre 4 személlyel is felmenjen 130-cal! (120-ra esik vissza a tempó)
A másik ilyen negatívum a kapcsolók kényelmetlen helye (ablakemelők, tempomat, fényszóró magasságállítás). Ezt illő lett volna ergonomikusabban elhelyezni!

A 3 henger és a kis köbcenti sajátossága, hogy ha tetszik, ha nem, induláskor magasabb fordulatszámot kell nyomni. A turbó olyan 1700 f/perc-től indul és meglepően intenzíven húz. Oda kell figyelni a gyors váltásoknál, mert a gázelvételkor a turbó még tovább pörög és beránt a következő fokozatnál. A motornak 70-es tempónál 5. fokozatban furcsa morgós hangja van, meg kell szokni.
A műszerfalon a javasolt sebességváltást jelző kis zöld nyilakat érdemes az elején figyelni, mert ezeket betartva valóban nagyon takarékosan lehet közlekedni. Később már megszokja és érzi az ember a ritmust. Fél liter spórolást is jelenthet!
A tempomat nagyon jól működik és érdemes szinte állandóan használni!

Összességében elégedett vagyok vele, szerintem az autó ár/érték arányban verhetetlen! Remélem, ez is hibátlanul fog üzemelni hosszú távon, mint az elődje.
Csak ajánlani tudom azoknak, akik kedvező áron megbízható és kényelmes autót szeretnének!

2015.június. Egy éves lett az autó és 25 000 km van benne.
Hibátlanul fut továbbra is. Hosszú külföldi utakon, 130-140-es tempót tartva szinte teljes terheléssel 6,8-7 l-es fogyasztást produkált. Ez nem rossz! Normál itthoni tempónál, "kitűnő" útjainkon 6,5 az átlagfogyasztás. Nagyon elégedett vagyok vele. Remélem még sokáig megy hibátlanul. Az első 20 ezres szerviznél is csak olaj és szűrők lettek cserélve és teljes ellenőrzés volt, nem kellett semmihez nyúlni. Nagyon jó benne a tempomat, jól lehet használni és nagyon kényelmes!

2016.szeptember. 50 000 km van a kocsiban. Átlagfogyasztása 6,8 l (80%-ban autópályán megyek 130-cal. Ehhez képest a fogyasztás szerintem nagyon kellemes!). Meghibásodása nem volt. 10 ezrenként cserélek benne motorolajat és szűrőt, ezt javasolták még az elején a szakszervizben is. A turbó miatt már 10 ezernél bizony jó sötét az olaj. Továbbra is elégedett vagyok vele, jó választás volt!

Hibalista

- A jobb első fényszóró magasságállító bowden. Garanciában cserélték.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Sandero Stepway 1,6i Következő autója? Duster
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Sandero 2013 (2013)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)