Artic sce meteor
Szöveges ítélet
2019 február végén vettem, egy 1.0 sce sandero articot újonnan, régi autó beszámítással. Igazán az autó formája és kényelme fogott meg. Meg, hogy mindenhol azt olvastam, hogy megbízható autó. Ki se próbáltam, csak beleültem a szalonban levő járgányba. És eldöntöttem, nekem egy ilyen kell. Egy hét múlva elhozhattam. A márkakereskedés, nagyon korrekt volt. Rugalmasan zajlott minden. Első utam a benzinkúthoz vezetett. Tele tankoltam és uzsgyi. Háát nem egy versenyautó. Városi kocsinak vettem bíztattam magam. Arra tökéletes lesz. Feleségem kipróbálta. Tetszett neki. Végül is 90%-ban ő használja.
Érdekesség. Startstop rendszer szerintem, tök felesleges.
Egy hónapon keresztül törölgettem az olajsapkát, mivel sárga trutyis volt a gyakori városi használattól. Májustól, hogy kijött a jó idő eltünt a trutyi.
Lassan gyorsul, de ha belendül lehet vele haladni országúton is. 4 személlyel is lehet vele menni, kényelmesen.
Városi autónak tökéletes.
A Tce motoros (turbó motoros) sanderosok loganosok lenézik. Szerintük, tisztelet a kevés kivételnek. Az sce motoros sandero nem életképes.
4 hónapja használjuk az autót. Igaz, hogy csak 2600 km van benne. De ideális és nem utolsó sorban, 500 ezer forinttal olcsóbb, mint a Tce.
Egyenlőre ennyi.
Folytatás. 2019 december. A kocsi továbbra is, napi használatban van.A nyáron csináltattam rajta, egy köztes olajcserét.Aki eddig félt az 1.0 Sce motorostól, saját tapasztalat. Egy 4 tagú családnak, tökéletes választás.A Renault kistesója! :)
2020 május. Korona vírus teszt! :)
Februárban volt 1 éves szervizen. A kuplungpedál nyikorgott. Gariban megcsinálták. Egyébként semmi hibája. Még csak 9000km van benne. De naponta használjuk. 15-20km-es távokra. Illetve havonta 1x egy hosszabb útra, 100-150km. Még mindig, megvagyunk vele elégedve. Igazi városi járgány. Ami azonban városon kívül is, megállja a helyét.Nem hittem volna, hogy egy Suzuki megbízhatóságát sikerült a Daciába belerakni! :)
2021 december. Semmi gond a kocsival.
Igazán, nincs mit írni róla.
Használjuk. Talán csak 1 hibát fedeztem fel rajta. Az ajtókédergumiba belevágott a hátsó ajtó. Raktam rá egy 3M-es 1.5x3 cm-es fekete ragasztószalagot. Abba nem tud belekarcolni. Az új Sanderonak nagyon elment az ára.
Az enyémnek anno kb. 3 milla volt az új ára.
A 2021-es III Sanderonak úgy 4.5 millába állna meg.
Ezzel együtt ment fel a használt ára is.
Az enyémet is 3 milla körül lehetne eladni.
Nekem nem érné meg. Aki megvenné, az jól járna vele. De nem eladó!
2023 február.
A kocsink 4 éves lett.
Műszaki vizsga + garanciális átvizsgálás (olajcsere,fékolajcsere,gyertyacsere,légszűrő-pollenszűrő csere) 110 ezer Ft volt.
A kocsinak semmi baja.
Csak használjuk.
Visszatértem a téli-nyári gumikhoz, a 4 évszakos helyett.
3 évig bírta a 4 évszakos, kb. 22.000km mentünk vele.
De ez nem a Dacia hibája.
Egyszóval bevált a kis szívómotoros Sandero.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Ignis | Következő autója? | Renault Clio |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
