Tce 0,9
Szöveges ítélet
Dacia Logan 0,9 tce 57.518km. 2014. Második rész:
Szóval a háttámla lehetne keményebb, formázottabb... Az ülőlap viszont puha és kényelmes számomra. Ennek is köszönhető, hogy az úthibákat nem lehet annyira érezni. Az Ignisben hosszabb úton mintha jobb lett volt ülni, de izzadtam és elzsibbadtam benne. A Daciában viszont nem fáradok... Egyszer vezettem Opel Astrát. Soha többet! Kemény, mint a kő! A Dacia meg szerintem túl puha! Na, akkor mi a jó?...
Futómű: Ódákat zeng minden autós-újságíró róla, hogy földutakra tervezték... a magyar és a kelet európai utakra pont ez valló! Az Ignis után, aminek mintha fakerekei lettek volna, tényleg jó! Az Ignisben minden csatornafedélnél vagy keresztbordánál hatalmasat nyögtem, szinte fájt minden bucka. Utáltam a Tarlóst! A Daciánál már az első napon minden kátyúba, és minden csatornafedélre direkt rámentem. És semmi! Simán átmegy mindenen! Hangja azért van... De nem koppanós vagy felütős, hanem amolyan lufis. Mintha egy lufit ütnél a tenyereddel vagy inkább az ujjaiddal dobolnál egy lufin. Gondolom a ballonos gumik miatt... 185/65R15... Én egy kicsit puhábbra ereszteném a gumikat és akkor talán még ennél is kényelmesebb lenne a rugózás, de sajnos nem lehet, mert a kerekeket tpms szelepekkel szerelték, hogy óvjuk és védjük a természetet: Új Uniós úri huncutság sok pénzért!
Hibalista
- 5W izzó.
Ide hordtam szervizbe
Renault Békési Gödöllő.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 57518 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 57518 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Ignis | Következő autója? | Sx4 Scross |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
