Robosztus igavonó
Szöveges ítélet
8 éve vettük akkor még a Renault Scénic-et nézegettük de az 6,5 millióba került volna, ez pedig raktárról volt 3,3 millió. Közel 190.000 km-t hajtottam eddig bele. Az 1,6-os 105 LE-s benzines szívómotort választottam mert olvastam , hogy a 75 LE kevés lenne bele. Dinamikusan tudok vele előzni még akkor is ha 7 személy ül benne. A karbantartása és a javítás is egyszerű és olcsó. a magyar sőt még a román úthibákat is kibírta eddig lengéscsillapító cseréje nélkül. Az elmúlt évben két koccanásom is volt az egyikben semmi baja sem lett , az áldozati kocsinak meg összetört a hátsó lökhárítója amelyikbe belecsúsztam. A másik koccanás miatt 55.000 Ft-ért kicserélték és újrafényezték a jobb első sárvédőt mert sikerült "összegyűrnöm". Gyenge pontja szerintem a gyújtáskapcsoló és az indexvezérlő kar. Az indexvezérlő kart kb. 35.000 km után ki kellet cseréltetni, a gyújtáskapcsolót kb. 50.000 km után. A motoron van egy kis jeladó ami 150 euróba fájt nekem mert mindig felvillant majd elkezdett világítani a műszerfalon a "környezetvédelmi" lámpa. A 8,5 literes átlagfogyasztást soknak tartom de évi kb. 20.000 -23.000 km-nél nem nagyon megyek többet vele ezért nekem nem érte volna meg új diesel-t vennem, nem szeretem az öngyulladósokat mivel turbó lett volna rajta meg bonyolultabb is a motorja mint a sima szívóbenzinesnek. Az akkumulátor gyárilag szerintem túl kicsi volt bele kb. 3 év után megadta magát. ekkor erősebbet vettünk bele ez már 5 éve elég jól bírja. Összeségében elégedett vagyok vele bár egyesek szerint van egy kis "teherautós" érzés amikor benne ülünk. Erdőbe, szőlőhegyekre is felmentem vele nem ért le az alja és bírta a megpróbáltatásokat. Autópályán 6 személlyel tetődobozzal mentünk simán 140- 150-nel. Németországban mentem az autópályán 160-at tartósan minden baj nélkül de akkor nem volt rajta tetődoboz. Örülök, hogy megvettem 8 éve nekem nem okozott csalódást mégha nem is olyan áramvonalas és szép mint a Renault-ok.
Hibalista
- 1600 km után tönkrement az üzemanyagszivattyúnak feszültséget adó relé, ezért nem indult az autó. A szervizben kis genyózás után megjavították a garancia keretén belül.
Ide hordtam szervizbe
Renult Baumgartner Szombathely. el akartak küldeni amikor 1600 km-nél megállt a garanciális autóm pedig náluk vettem! Nem tudták megmondani mi baja van az autónak amikor világított a műszerfalon a "környezetvédelmi" lámpa. Az osztrákok Güssingben rátették a számítógépre , másnap a szervizben volt az alkatrész és 10 perc alatt kicserélték a motor jeladóját.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Weber Autohaus Güssing, nagyon megbízható és ár/érték arányban nagyon jó szervíz a tapsztalataim alapján. Pontosan és gyorsan dolgoznak.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 188000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 206 | Következő autója? | Duster |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
