A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan Laureate 1.6 MPI Ph2 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

ráncfelvarrott Laureate - nem fapad

Szöveges ítélet

1.6-os benzines Laureate klímával, ABS-sel, ráncfelvarrott modell, új műszerfal, új kormány, új ajtófogantyú, állítható kormány, elektromos ablakemelő, légzsákok. Teljesen elégedett vagyok vele, mindenhová elvisz (értsd: sárban, hóban, erdőben stb.), könnyedén lehet vezetni, kényelmes az ülés (állítható deréktámasszal), szól a zene, télen meleg, nyáron hűvös, csomagtartó eszméletlen. Mi kell ennél több? Eddig csak benzinre meg ablakmosóra költöttem.

Magas fordulatszámon kicsit hangos a motor, de hát istenem, én szeretem, ha hallom. :)

Olvasom több alábbi kommentben, hogy lassú, meg nem húz. Én is ugyanígy éreztem. Aztán a románok (gyári mérnök, cégközeli szakik) felvilágosítottak: azért lomha, mivel az adagoló-befecskendező elektronika (ECU) idomul a vezetési stílushoz (gázadás, kapcsolás, alacsony fordulatszám stb.)

A megoldás: 10-15 kilométeren rá kell lépni a gázra egy alacsonyabb fokozatban, mondjuk hármasban. 4000 és 5000 között tartani a fordulatszámot, nem kell félni, semmi baja nem lesz a motornak, felmenne akár 7000-ig is, ha 6000-nél nem lépne be a szabályozás. Érdemes a műveletet hosszabb, egyenesebb úton végezni, 15 km után pedig az ECU átáll az új értékekre. Rá lehet segíteni erre azzal is, hogy az akkumulátort 10 percre lekapcsoljuk, ezzel kiürül az ECU memóriája, aztán rálépni a gázpedálra.

Nem vicc, kipróbáltam, működik, nagyon is érezhetően jobban ugrik a batár.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

passz

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)