A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan Laureate 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ovi krúzer

Szöveges ítélet

2007-ben 3 tagúvá bővült a család, kellett valami, aminek több kereke van kettőnél. Mindig is beteges vonzalmat éreztem a régi járművek iránt, de motorjaimon megtapasztaltam, hogy egy öreg jármű birtoklása a legritkábban jár kéz a kézben a megbízható, gondtalan üzemeltetéssel(feltéve, hogy nem birtokoljuk új korától, vallásos áhítattal ügyelve a TMK-ra).
Szóval tágas autó, max 1.5M, max 3 év, szólt a cél. Csak a Logan maradt fenn a rostán. Volt kapcsolatom Renault szervízben, csupa jókat mondtak a masszivitásáról, így egy rövid próbakör után belecsaptunk a lecsóba.
A kocsi 80 ezer kilométeres koráig hozta, amit elvártunk. 10 ezrenként lecseréltem a gyári ajánlású elf sxr5w30 olajat, a szűrőt, meg a légszűrőt, 60 ezernél kapott vezérlésszettet, meg 80 ezer körül elkoptak a gyári betétek. Aztán 83000 km-nél kidobta az 5. sebességet, hogy aztán az életben ne vegye be többet. Váltó le, nem volt benne olaj!! A váltón viszont folyásnyom nem volt...Kerítettem hozzá egy bontott váltót, ennek nem volt túl meggyőző az állapota, kicsit még rosszabb is volt a váltásézet, mint előtte, de egyszerűen nem találtam másikat. Utólag megérte volna még huzigálni a szálakat, mert 20 ezer kilométerrel később újra váltót vadásztam, de ezúttal trélereztünk is. Ekkor biztosra mentem, a váltót előttem szedték le egy még beépített motorról egy ép autóból. Érdekes, ennek nem morog a nyeles tengely csapágya sem. :)
Ennyit a műszakiakról, jöjjön a komfort:
Ebben franciás, kellemes tömésű ülések, nagy tér a függőleges ablakok miatt-is-, nagyon jó, komfortos rugózás. Hallani erősen, hogy dolgozik, de nem érezni igazán a macskakövet sem. Hangból akad még. A motort forgatva vad szívóhang keveredik valamiféle fémes, életidegen visítással, szebb napokon dogbone Escort hangot vélek vizionálni egy recsegős hangszórón át. 100 ig viszonylagos csend honol a kabinban, felette exponenciálisan nő a zaj a sebesség függvényében. 150-nél már csak az óbégatás marad, ha kommunikálni akarunk.
Fék: penge, jobbat nem nagyon akarhatnék, ABS nem ártana. Legközelebb...
Fogyasztás: 5 átlagban.
Na jó, nem :) országúton nyugiban, keveset előzve o.sz. 100-110 körül 6. Pályán 9, de 140 és felette.
Városban 10 ovi üzemben, vegyes budapest forgalomban vagy kis városban 8.5.
Csomagtartó óriási, a belógó zsanér béna.
Világítás jó.
A feketeleves: A dinamika az valami borzalom. Városban okés, de oda mi nem okés? Az országút előzés páratlan szem-kéz koordinációt és gyors reflexeket kíván, 80-ról 3. fokozat felett esélyed nincs, ha kicsit szűkebb a hely. Ha épp az 52-es út 11 kilométeres egyenesében unatkozol vasárnap éjfélkor, 5.-ben is lehet próbálkozni. A motor kb 2500 as fordulatig nyomatékos, szépen megindul, hogy aztán a nyomatékgörbe egy felvegye egy mangalica koca hasának formáját. Ez a konkáv szakasz 4000-ig tart, onnan 5500-ig tart a részing tartomány, recsegős Escort hang, kis dinamikával.
Még egy negatívum: a szellőzés gyenge. 4 fővel fél óra, és bólogatunk. Próbáltunk más kocsikat, azokban nem.
Összességében hálás vagyok a kocsinak de inkább tisztelem, mint szeretem.
Élvezet nincs benne, ez megbocsátható, én alig használom, motorral járok. Abban viszont van bőven öröm :)
Sokat gondolkozom az utódján, szeretnék valami erős,csendes bahnstormert, amivel azért parkolni is lehet a belvárosban. Ami olcsó, és max 3 éves,szívó benzines, és nem eszik sokat :D hehe

Hibalista

- váltó - a következő váltó is

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? E38 28i (bili a kezem mellett)
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)