Olcsó szekér
Szöveges ítélet
Teljesen meg vagyok vele elégedve. Még semmi problémám nem volt vele és hibát sem fedeztem fel. Kényelmes, igénytelen családi autó nagyon olcsón. Szerintem ha valakinek nincsen legalább 3 milliója autóra akkor a legjobb választás. Több tesztben is olvastam, hogy zajos mivel nincsen semmi zajszigetelés az autóban. Cáfolnom kell. Ha bejárattad semmivel sem zajosabb mint mondjuk az 1,2 12V VW motor a Fabiaban. A kormány nem szervós, de ha megszoktad semmi gondod nem lesz vele. Nem értem miért fikázták. Sokkal rosszabb volt mondjuk a Felicia vagy a régi Mazdám kormánym?ve. Én is alig bírtam birkózni vele, nemhogy a feleségem...
Új tapasztalataim: Tegnap (05.08.23.)56-57-cm-es víz állt a a Gergely és a Sibrik M. út keresztez?désében. Az autóm magasabban a parkolóban is kb. 20-30cm-es (az idióták átszágoldásakor akár ablakig is értek a hullámok) vízben állt. NEM ÁZOTT be, csak a hátsó lábtérnél jött be az alvázon lév? bedugózott lyukakon egy pár csepp, épp, hogy nedves lett a filc. Nagyon sokat megy mostanában a kicsi kocsi. Teljesen hibátlanul. Autópályázom is vele rendszeresen, nem gond tartani akár a 150-160 Km/órás sebességet sem. És ekkor sem eszik többet 7-7,3 l-nél. (06.03.10: már nem tudom hogy jött ki... Inkább 8 és 8,5 l körül van ennél a tempónál) Építkezünk is. Járólap, csempe... Több száz kilós csomagok mennek sokszor a csomagtartójába. És gond nélkül visz el mindenhova. A FUTÓM?BEN pedig érdekes módon még így SEM LAZULT MEG EGYETLEN csavar sem. A francia elektronikáról pedig csak annyit, hogy nem tudom a SIEMENS mióta francia. A m?szerfalvilágításban alul a f?téspanelnél már kiégett egy rizsizzó. Elvittem bepróbálkozni hátha gariban megbütykölik, de közölték velem, hogy kb. 9000 lenne a munkadíjuk. Otthon egy fél óra alatt szétszedtem magam és kicseréltem benne a 15.-Ft-os izzót. Vannak dolgok amit jobb ha magad csinálsz, de ez azt hiszem nem típusfügg?...
ÚJ: 05.10.20. Már volt vele apróbb problémám. A hátsó féker?elosztó rudazata valamihez hozzáért és zörgött. Háromszor kellett visszamennem a szervízbe mire megtalálták a hiba okát és kijavították. Egyébként nem volt több 5 percnél. Ezen kívül a bal küls? gumiharang a gömbcsuklón valahol finoman nyomja ki a zsírt. Lyukat sem a szervízben, sem én nem találtam rajta, de mondták, hogy megrendelik az alkatrészt és gariban kicserélik. Ez három hete és négy napja volt. Válaszuk: "Még nem elég rugalmas a gyár." Nevetséges...
06.03.10: azóta fel sem sorolom a szervízgondjaimat. Nem az autó botrányos, hanem a szervízek hozzáállása és nemtörődömsége... BOTRÁNYOSAK!
06.03.24. a gondokon úgy néz ki, hogy túl vagyok végre! Egyre jobban ragaszkodom hozzá! Kényelmes is, nagy is, szóval szeretem! Mivel az enyém első szériás volt, és másoktól azért lényegesen kevesebb rosszat hallani, csak ajánlani tudom! Alig használtan a legjobb vétel a kategóriában!
Hibalista
- Még semmi. Most viszem a 15000-res ellen?rzésre. 2092.-Ft+ÁFA. Borzalmas mi? Ugyanez a Fabiamnál egy olajcserével kiegészítve 60.000.-Ft volt.
Ide hordtam szervizbe
Dacia L?rinci
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Renault Baumgartner.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 7000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 25500 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Fabia 1,2 12V Combi Cool | Következő autója? | ??? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
