A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan Ambiance 1,4 8V MPI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nekrológ egy útitársról

Szöveges ítélet

Imádtam. De tényleg. Az fogott meg benne, hogy nagy volt bene a hely, és 500 liter felett volt a csomagtartó. 5 fős családnak tökéletes volt. Ami kitételem volt vásárlásnál az a vezető és utasoldali légzsák, a vonóhorog, és a légkondi. Amit utólag megbántam, hogy nem kombit vettem 1,6-os motorral, de a Samara után ez is nagy előrelépés volt.

Azt kell mondjam az autó bevált. Üzembiztos volt, soha nem hagyott cserben. Még beállt váltóval is hazahozott, csak az utolsó kilométereken kellett vontatni. A váltó beállást emberi hiba okozta. Vagy az enyém, amiért nem vettem észre olaj tócsát alatta, vagy a szervízé, aki előtte kuplungot cserélt. De ezt már sosem fogjuk megtudni, mindegy is. Bontott váltóval is tökéletesen működött.
Magasan ülsz benne. Míg nem terjedtek el a SUV-ok, nem volt olyan, hogy a szembejövő lámpája vakítson.

Ami nem tetszett benne:
- Esős időben az ablak szeretett párásodni.
- Aránylag hangos volt, kihangosított telefont 90 km/nál már nem nagyon lehetett érteni.
- Rohadt. Mindenhol is. Ezért 2 éve ki kellett lakatolni.

Összegezve: Nem egy nagy eresztés az autó kényelemben, és egyéb műszaki dolgokban. És bár igénytelennek nem nevezhetném, de tapasztalataim szerint üzembiztos konstrukció volt. Persze lehet azt mondani, hogy a Samara és a Trabi után nem tartottam igazán márkás autót, így ilyen jellegű összehasonlítási alapom nincs, de az üzembiztonságot nem lehet eléggé kihangsúlyozni. Minden hova elvit, és minden honnan hazahozott, az utolsó út kivételével.

Sajnos a vége az lett, hogy hibáztam majd 30 év vezetés után, és összetörtem. Hiányozni fog. De még egy pozitív észrevétel: a totálkárosra tört autóból 8 napon belül gyógyuló sérülésekkel kiszálltunk. És előzőleg ezt nem gondoltam róla. De azért ezt ne csinálja utánam senki. :) És javaslom, hogy ABS-sel szerelt példányt vegyetek. Csodát nem tesz, de jó az ha van. Az enyémben nem volt.

Hibalista

- Főleg forgó, kopó alkatrészek. Lambda szondát kellett cserélni, hűtő ventilátor előtt előtét ellenállás, gyújtókábel lett zárlatos, gyertya repedt meg. Váltó beállt úgy 215000 km körül.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 13 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 195000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Samara 1,3 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)