A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan Logan Laureate Plus 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Lara Croft

Szöveges ítélet

Az autót 5 éves korában vettem. Volt rá 1 millióm. Ebben az árban néztem klímás, elektromos ablakos, szervós, abs, légzsákos minél fiatalabb autót. A Dacia nyert, mert szinte az összes többi 10 év körüli volt ebben a kategóriában. Sok lelakott roncs puntó stb... Pedig Puntót akartam anno. Örülök, hogy mégse vettem.
Anno is Daciánk volt 1300 meg 1310, több is, mi kifogtuk nem volt velük gond. Ráadásul nagyon kényelmesek voltak, én úgy emlékszem rájuk.

Az autót magánszemélytől vettem, szép állapotban volt. Laureate plus, tehát max felszereltség. Elektromos ablak, tükör+hátsóablak fűtés, abs, 2 légzsák, vonóhorog, elektromos tükör, alufelni(képen nem az van!), ködlámpa, fedcomp, immobilizer, színre fújt lökösök. Ami kell az benne van. Plusz kapott alu rácsot a hűtő kilyukadása után, illetve ablakfóliát. Ez utóbbi megéri, a klíma is jobban hűt, és nem ég le az ember keze, nyaka... Plusz jobban néz ki az autó. Meszlényiék leszedették az első ablakokról, míg máshol simán átment műszakin. Mondjuk első két ablak nem vészes, kb 7000 újrafóliáztatni 3M fóliával.

Motor: 1,4-es, benzines, 75le. Nem rossz, tud meglepetést okozni másoknak. Egyesben piszok jól meglódul, zöld lámpánál lehet vele szívatni a lenéző bömösöket is. Ez tart kb 30-ig, ott rögtön kettes, az kitart 75-ig. 3500 körül kezd el normálisan húzni. Azért következő lámpáig tartja az első helyet :-) De ilyet csak ritkán szoktam csinálni, nem erre tervezték ezt az autót.
Igazából a 90-et szereti, meg a 110-et, akkor 5.5 literrel elmegy a világ végére is. Az úthibák, fekvőrendőrök nem érdeklik. Van elől frankó kartervédő is! Erdélyben is meg lehet nézni, a Daciák mennek 70-90-nel, a többiek meg kerülgetik a kátyúkat harminccal. Hehe!
Az ülések kényelmesek, Mecsek-Békés, Mátra-Békés, Erdély sima ügy, nem fárad el az ember.
Beltér elég nagy 5 embernek is, csomagtartó szintén. Klímával elég lomha jószág, előzéshez ki kell kapcsolni, olyan mint a turbo boost Kittben... Elvileg automatikusan is lekapcsolja ha tövig nyomja az ember a gázt.
A gyári 4 hangszóró szépen szól, van mély is rendesen. Igaz nem gyári fejegység van benne, hanem JVC. Hangszórók pedig pioneerek. Ja és jó bele az újabb generáció belső borítása is, ami bontottan szintén nem nagy összeg, és házilag is le lehet cserélni.
Pozitivum, hogy alig van értékvesztése, mivel amúgy se drága. 1 millióért vettem, most 5 év után kb 750ezerért vennék meg. De nem tervezem még a cserét, ez a motor még pár százezer kilométert kibír. Az újabbak meg borzalmasak... az 1.2-es harmat gyenge, a 0,9 tce meg nem fog ennyi kilométert kibírni tuti. De a Lodgy 1.6-os motorját is totál lefojtották... akkor inkább maradok ennél. Egyedül a Dusterben van normális motor az újak közül.

Negatívumok:
- motortér, gépháztető hangszigetelés nincs, vagy alig. Ezt utólag célszerű megcsinálni, kb 20e forintból kijön.
- Az ajtók alját is célszerű öntapadós gumival szigetelni, mert a küszöb sáros szokott lenni kb a felééig!
- Alapból csak a bal oldali ablakemelő impulzuskapcsolós, de bontottan 2000ft körül lehet venni, és simán betehető a jobboshoz is.
- A gázpedál lehetne közvetlenebb is, plusz néhány lóerő nem ártana. A klubtársak szerint megéri a chiptuning. Ez kb 50e.
- Nincs sajnos sok presztízse. Nem mindig akarnak beengedni sávváltásnál, de én nem féltem az autót, így be szoktak... Sok a bunkó az utakon. Van, hogy csak azért akarnak előzni, mert Dacia, utána meg beáll előttem 90-re. Értelme 0
- Hátsó sárvédő rozsdásodott a gyári visszahívás után feltett műanyag elemek alatt! Karosszériás megcsinálta Békésen, 20e volt a behorpadt első lökhárítóval együtt! Márkaszerviz 50e alatt nem vállalta a sárvédőket sem, pedig ők cseszték el, mert nem üreg-védőzték/ragasztották megfelelően a felrakott műanyag elemeket!!! Persze mossák kezüket Meszlényiék. Valami hülye beletolatott vonóhoroggal Szanazugon, csókoltatom az édesanyját innen is!

Hibalista

- - helyzetjelző, tompított, csere sk, nem vészes - - hűtő kilyukadt - - kipufogó, mindkét dob, csere - - jobb első kerékcsapágy, féltengely - - kötelező cserék: vezérlés, fék és szervó folyadék, fékbetét, gumik -

Ide hordtam szervizbe

- Meszlényiék... a minőséggel nincs gond, csak az árral. Az viszont vicc, hogy nem tudják hogy kell a kuplungpedál fogási pontját beállítani, pont az ellenkező irányba tekerték!- A hűtő cseréért egy vagyont elkértek szerintem, csak a hűtőfolyadék töltés/ürítés volt 8e+maga a folyadék megint x plusz a hűtő... - Az egyik munkafelvevőjük eléggé lenézi a Daciákat, de szerencsére ki lehet kerülni, talán már nincs is ott

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

- Bosch Békés, Békéscsaba. A békésiek rendesek voltak, amíg volt ott ismerősöm. Mikor már nem , onnantól lehúzás, a számla vicc. Általában adnak egy papírt x összegről de fizetni ennél többet kell!!! Egy olajcsere több, mint 20e volt, aranyáron mért olajjal (12e csak az olaj...) Pedig csak 4.5 liter kell bele, ami kb 6000ft jobb márkából 5 literes kiszerelésben. Levegőszűrőt is jó drágán cserélték, onnantól azt is én cserélem.A csabai Bosch ok, Meszlényinél olcsóbban dolgoznak, meg nincs kint a csába...

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 1300 Következő autója? Sandero vagy Duster
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)