Kerekes igásló II.
Szöveges ítélet
Technikai okokból adódóan nem sikerült az eddigi hozzászólásomhoz írni, ezért most itt folytatom. A legutóbbi írásom óta eltelt újabb 2 év, de említésre méltó meghibásodás csak egy volt, a kormányösszekötő gömbfej személyében. Az óra most már 76.000 km-t mutat, és még mechanikai galibával nem találkoztam. A motor, a váltó, a fékek mind kifogástalanul működnek. Az első fékbetéteknek még van kb. 20.000 km-ük, a hátsókat még nem is láttam. Annak ellenére, hogy már 4 éves az autó és már azért rohangászik belőle jó néhány, még mindig sokan megirigyelik a tehénre hajazó(marha)nagy csomagtartót. A motor ugyan lehetne egy leheletnyivel nagyobb leheletű, de most már megszoktam én is, meg az oldalbordám is. A gyerkőcöket szerencsére nem zavarja az, ha autópályán csak a teherautókat előzzük meg. Úgy vettem észre, hogy dugig pakolva, négy személlyel 110km/h-s tempóval haladva akár többször is simán körbe lehetne autózni a földet.
Hibalista
- 1 db. külső kormányösszekötő gömbfej, 1 alkalommal kellett egy kis zsírral megkenni a bal első ajtóban az ablakemelő huzalt(kézi működtetésű),a légszűrőház gumibakjai fölé kellett két alátét, 3 alkalommal égő csere elöl(tompított), 1 alkalommal hátul(helyzetjelző).
Ide hordtam szervizbe
Süni szervíz.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 76 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Ulysse 2.0 e | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
