azuristalat. tetszik nah.
Szöveges ítélet
Az autot ujonnan vettuk, de mara elegge viseltes. Tobbszor meghuztuk (kuszob, fater a sajat kocsijaval nekitolatott a bal elso ajtonak, jobb eleje meg lett huzva). Ami nagyon tetszik benne hogy 160 ezer kilometer utan csak kisebb problemak fordultak elo vele. Az elos par ezer kilometer utan adta meg magat az ablaktorlo releje, ezert nem mukodott a szakaszos torles, garancialisan csereltek. A szelvedo jobb elejen a kulso takarolemez zorgott, nem volt teljesen felrogzitve, ezert olyan volt mintha a menet kozben a muszerfalbol jott volna a zorges. Ezt egy egyszeru ketoldalu ragasztoval megoldottak. Kesobb volt egy kisebb elektronikai hibaja, emely a hatso lampat es az indexet erintette. Indexeles es kozben fekezes eseten felvaltva villogott a ket lampa. Iden nyaron pedig elkezdett szorakozni a motor. Valamiert neha nem akart elindulni a 30 fokos melegben sem, pedig az auto telen nyaron poccre indult.
A teli honapokban a havas uton valo csuszkalas miatt meg lett padkazva, ezert a kormany ezutan folyamatosan rezgett, de ezt garancia utan egy olcso szervizben megjavitottak ami kb 6000 forintba kerult. Motorikusan soha semmi baja nem volt, mert ami volt azt egy biztositek cserevel megoldottuk. Szoval ami elromolhat rajta az az elektronika. Ennyi kilometer utan nagyon meg vagyok vele elegedve
Hibalista
- Ablaktorlo rele 5000 km utan -
Ide hordtam szervizbe
Nyitrai autohaz, szekszard
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 160000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
