A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan 1.5 dCI 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Autó ...... SZERETEM!

Szöveges ítélet

Hát hol tudnám kezdeni. Talán ott hogy erdélyből írom ezen sorokat. Az autót mint olyan 38.000km-ben vettem át. Azelőtt atestvérem használta mint cégautó. Mostmár én hajtom és hát őszintén megmondva nem a testvérem tempójával használom. Fenntartásaim voltak a kocsival kapcsolatban, "Hát Dacia, meg ez meg az." de őszintén minél többet vezettem annál jobban megszerettem. Ténylegesen szinte egy rossz szavam nem lehet rá. Vannak kis hibái de elnézhetőel egy ilyen "low buget" autótól. Nagyon agresszív tud lenni, igaz meg kell pörgetni a motort hozzá de a hatás sem marad el. Tempót tud tartani. Igaz 120 felett oldalszélben az embernek olyan érzése támad hogy a kocsi repül, de szélcsendben a 150-et is megfogja, de ennél a sebességnél a motor 4500-körül forog és nagyon kéri a 6. sebességet ami nagy sajnálatomra nincs benne:( Amúgy az autóval olyan helyeken jártam ahol még kisterepjáróval is elgondolkodtató végigmenni. Kopog, zörög meg minden de ahhoz képest hogy milyenek itt az utak, pláne az erdei földutak megbocsájtható neki. Egyetlen dolog van ami pokolian idegesít... az pedig a szélvédő párátlanítása. A jobb és bal oldalon mindíg párás marad egy jó 7cm-es sávban ami igen kellemetlenné teszi a vezetését. A barátaimmal is megszerettettem az autót. Ők is elismerik mostmár hogy a Logan-t lehet AUTÓnak nevezni.
Sajnálatos módon rövidesen át kell adjam az autót mivel újjabb munkakörrel bővült a vállalat, és az egy olyan autót kíván immár amivel a Logan nem nagyon versenyezhet.
1 szó mint 100.....Bátran bele lehet vágni egy Logan vételébe. (próbáltam mindegyik motorral 1.4, 1.6, 1.6 16V,) de én igazán a diesel változatot ajánlom.

Hibalista

- Hátsó kerékcsapágy ment meg (baleset következtében)
- Első teleszkópcsere (Rohadt nagy gödör)

Ide hordtam szervizbe

Autopress Simo Székelyudvarhely

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 601 Következő autója? VW Golf 2 Country
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)