A lomha szolga
Szöveges ítélet
Az autót 2008-ban fater vette újonnan, szinte fapadosan. Én kicsit több mint fél éve használom, eddig olyan 15 ezret tettem bele, de rettentően hiányzik belőle a szervó, légkondi, elektromos ablak emelők, könyök tartó (na meg egy turbó) és még sorolhatnám...
"Kicsit" lassan gyorsul, de ha minden sebbeségben kipörgetem 4-5 ezerig akkor még lehet "élvezni" a vezetését. Gyárilag azt írták 160 vége, egyszer pályán kihoztam belőle 180-at 3 személlyel, de akkor olyan 4700-4800-as fordulat volt konstans, ilyenkor semmit nem hallani (mármint a zenéből és ha próbálsz beszélgetni valakivel) csak a szörnyen hangos motort. Fogyasztása nem olyan vészes, általában 6-7 között eszik nálam, fater kihozza 5-re is, csak ő nem igazán megy vele. Előzni csakis 5-ös alatt ajánlott, 5-ben nagyon gyatrán gyorsul szegénykém. Az ülések nem túl kényelmesek, kb 100 km után már érzem, hogy elég volt benne ennyi mert rettentő a tartása.
Összességében szerethető jószág, megbízható, a kötelező szervízeken kívül nem igényel más anyagi befektetést, ezeket viszont meghálálja. De én akkor se vennék ilyet semmi szín alatt, ha dinamikusan/sportosan szeretsz vezetni nem igazán ajánlom egyébként családi kocsinak "tökéletes"
Hibalista
- Konkrétan eddig semmi, az olajcserék és a hasonlók mindig időben voltak végezve, de ezt meg is hálálja.
Ide hordtam szervizbe
Maszek
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 62000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 600 | Következő autója? | CLK200 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
