A család kedvence
Szöveges ítélet
Én egy jó autónak tartom.
A legfőbb erenye valóban a hatalmas utas és csomagtér. A menetkényelem pazar, mintha egy sokkal magasabb kategóriás autóban utazna az ember.
Aki eddig beleült csak dícsérte a kocsit a kényelme miatt, hiszen nemigen ütnek be az úthibák, ebből a szempontból ez fel se tünt, természetesnek vettem addig míg bele nem ültem pár kilométerre egy ismerős Suzuki Ignisébe, na annak borzalmas futőműve van, egy vasúti átjárónál pl. azt hittem szétszakad az egész kocsi. Ezután visszaülve a Loganba egy más világ volt, nem rázott, nem éreztem az úthibákat. Normálisan közlekedve vele nem érezni billegést, oldaldőlést mint azt ahogy sok tesztben írták szerintem ok nélkül, és a megismételt jávorszarvas teszten sem borult fel http://www.loganklub.hu/download.php?list.7.
A 3 csillagos törésteszt szerintem megfelelő az autótól, hiszen ha oldallégzsékokat és hasonló drága extrákat alkalmaztak volna benne mint a drágább modellekben akkor akár 4 csillagot is elérhetett volna, tehát magával a karosszéria merevségével nincs baj.
A motor 75 lóereje szerintem teljesen elég az autókázáshoz (Nem a a versenyző hajlamúakanak van), a 140-150 -es utazó tempó tartható vele. A motornak két arca van: 4000-es fordulat alatt nagyon csendes felette viszont már picit hangosabb, nem is értelmes ebben a ford.sz.tartományban használni csak országúti előzések során, nyugodt autókázásnál 3000 és 3500 körül ideális feljebb kapcsolni, mert ebben a tartományban már leadja a max. nyomatékot, csendes, és jól alakul a fogyasztás is(ami a folyamatosan dráguló üzemanyagárak mellett nem mellékes szempont). Városi forgalomban lámpánál állva anem is hallható a motor, csak a fordulatszámmérőre pillantva lehet következtetni hogy jár.
Elsősorban az ára miatt vásároltuk meg, mert ennyi pénzért semelyik más autógyártó nem tudott ilyen nagy és ilyen kényelmes autót mutatni. Használt autóban nem is gondolkodtunk, mert azt nem tudhatja az ember hogy milyet fog ki. Egy nyári akció során vettük az autót, így az Ambiance felszereltséghez 100 ezer forintos felárért kaptuk meg a szervót és a manuális klímát + 55 ezer volt a metálfény. Összességében jó vétel volt nem bántuk meg azóta sem és remélem nem is fogjuk.
Mindenkinek ajánlani tudom aki egy nagy, korszerű, minden felesleges elektronikától mentes megbízható,új autót akar, elsősorban családosoknak.
Hibalista
- Eddig még nem romlott el semmi és ez remélem nem is fog változni
Ide hordtam szervizbe
Eddig még nem kellett szerelőhöz vinni
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 601 Limusine | Következő autója? | nemigen tervezem ha ez beválik hosszútávon. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
