A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Logan (2004)

Logan 1.4 MPI Ambiance 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

A család kedvence

Szöveges ítélet

Én egy jó autónak tartom.
A legfőbb erenye valóban a hatalmas utas és csomagtér. A menetkényelem pazar, mintha egy sokkal magasabb kategóriás autóban utazna az ember.
Aki eddig beleült csak dícsérte a kocsit a kényelme miatt, hiszen nemigen ütnek be az úthibák, ebből a szempontból ez fel se tünt, természetesnek vettem addig míg bele nem ültem pár kilométerre egy ismerős Suzuki Ignisébe, na annak borzalmas futőműve van, egy vasúti átjárónál pl. azt hittem szétszakad az egész kocsi. Ezután visszaülve a Loganba egy más világ volt, nem rázott, nem éreztem az úthibákat. Normálisan közlekedve vele nem érezni billegést, oldaldőlést mint azt ahogy sok tesztben írták szerintem ok nélkül, és a megismételt jávorszarvas teszten sem borult fel http://www.loganklub.hu/download.php?list.7.
A 3 csillagos törésteszt szerintem megfelelő az autótól, hiszen ha oldallégzsékokat és hasonló drága extrákat alkalmaztak volna benne mint a drágább modellekben akkor akár 4 csillagot is elérhetett volna, tehát magával a karosszéria merevségével nincs baj.
A motor 75 lóereje szerintem teljesen elég az autókázáshoz (Nem a a versenyző hajlamúakanak van), a 140-150 -es utazó tempó tartható vele. A motornak két arca van: 4000-es fordulat alatt nagyon csendes felette viszont már picit hangosabb, nem is értelmes ebben a ford.sz.tartományban használni csak országúti előzések során, nyugodt autókázásnál 3000 és 3500 körül ideális feljebb kapcsolni, mert ebben a tartományban már leadja a max. nyomatékot, csendes, és jól alakul a fogyasztás is(ami a folyamatosan dráguló üzemanyagárak mellett nem mellékes szempont). Városi forgalomban lámpánál állva anem is hallható a motor, csak a fordulatszámmérőre pillantva lehet következtetni hogy jár.
Elsősorban az ára miatt vásároltuk meg, mert ennyi pénzért semelyik más autógyártó nem tudott ilyen nagy és ilyen kényelmes autót mutatni. Használt autóban nem is gondolkodtunk, mert azt nem tudhatja az ember hogy milyet fog ki. Egy nyári akció során vettük az autót, így az Ambiance felszereltséghez 100 ezer forintos felárért kaptuk meg a szervót és a manuális klímát + 55 ezer volt a metálfény. Összességében jó vétel volt nem bántuk meg azóta sem és remélem nem is fogjuk.
Mindenkinek ajánlani tudom aki egy nagy, korszerű, minden felesleges elektronikától mentes megbízható,új autót akar, elsősorban családosoknak.

Hibalista

- Eddig még nem romlott el semmi és ez remélem nem is fog változni

Ide hordtam szervizbe

Eddig még nem kellett szerelőhöz vinni

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601 Limusine Következő autója? nemigen tervezem ha ez beválik hosszútávon.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Logan 2004 (2004)

További ítéletek (196 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)