A 42000. km után is hibátlan
Szöveges ítélet
Gondoltam kiegészítem az itéletemet, most hogy majdnem egy éve használom az autót. 22 000 km vezettem, most 43000 km van benne mert használtan vettem (2,5 éves). Az utolsó pár ezer kilómétert Budapesten került bele. A fogyasztás egy kicsit megnőtt (7,5 körüli), de semmi más probléma nem jött ki rajta, a futómű jól elnyeli a kátyúkat, így azt kell mondanom, hogy ugyanolyan jó itthon ez a kocsi mint Svájcban. Bár a városban a parkolás egy kicsit macerás, néha ki kell szálnom és megnézni mi van mögöttem.
Igazi garanciális problémám még nem volt vele, egy autómosóban letört az antennám, de garanciába kicserélték - bár lehet hogy a szervizesek voltak a jó fejek, de én örültem neki, így elviselhető volt, hogy nem volt azonnal alkatrészük és mondták hogy mennyek vissza egy pár nap múlva. Azon kívül még egy izzót kellet cserélnem és ennyi. 22000 kilométert beletettem az autóba és semmilyen hiba nem jött elő rajta. Lehet , hogy én vagyok a szerencsés, de az utcánkban van egy másik LOGAN-os és ő is meg van elégedve vele. Azért örülök, hogy sok benne az extra felszerelés, így ha felváltva vezetünk a barátnőmmel a tükörállítás elektromosan mégis csak kényelmesebb :-)
Még mindig csak ajánlani tudom mindenkinek.
---------------
Az előző autóm egy Skoda 120l volt, sajnos mellé kellett egy új autót venni, miután az anyós oldalon a padlólemez megszünt létezni (bár még Budapesten elmegyek vele). Mivel nagy autót akartam, és még az se ártott volna, hogy a mögöttem levők is elférjenek, így nagyon sok autó kapásból kiesett. Elöszőr egy fábiat akartam, de 2 millió alatt normális felszereltséggel csak 5-6 éveset vehettem volna.
A másik lehetőseg volt ez a Dachia, dehát azért nehogy már egy Dachiat vegyek. Na miután sikerült leküzdenem az előitéleteimet, megvettem egy 1,4-es központizáras, klímas, elektromos ablakemelős, utas oldali légzsákos, fedélzeti computeres modellt (ami néha nullázza magát, még nem jöttem rá miért). 1,7 millióért 1,5 évesen. Ettől kezdve csak kellemes csalódások értek, (főleg a Skoda után). Bár azért a Skodaval hasonlatos, hogy ez is inkább kikerülné a hegyet mint, hogy felmenjen rá (de ezt már tudtam még mielőtt megvettem). Amit viszont nem gondoltam volna, hogy a Németeknél 170 km/h-val is ment hosszabb távon, és nem volt halálfélelmem, nem dobálta a szél a kocsit, persze a szélzaj már eléggé hangos volt.
Az ülés kellemes, és jól tart, a klíma is elég gyorsan lehüti a belső teret, a csomagtartó pedig jó nagy. Most Svájcba használom, itt megnézik az emberek, mert nem annyira elterjedt erre felé. 1 hónap alatt több mint 3000 kilómétert mentem vele, a gyári adatokkal ellentétben szerintem sokkal kevesebbet fogyaszt. Út tartása szerintem nagyon jó, es jól bírja a francia körforgalmakat is. Egyedüli ami nem tetszik, a gombok mérete. Miért kell olyan gombokat készíteni, ami majdnem akkora mint "egy kisebb TV". Na meg a másik, hogy miért nem lehet a csomagtartót kinyitni normálisan (csak kulccsal lehet kinyitni).
Amikor ezt az autót eladták akkor meg 2 éves garanciát adtak hozza, amikor levittem a szervizbe, hogy átnézzék mondták, hogy dobjam el a könyvet mert nem aktuális, utólagosan megkapom a 3 éves garanciát. Indoklás: Mert az jár. Így most három éves garancia van rajta, és kiküldték az új garanciakönyvet is.
Ismerőseim mind mondtak, hogy nem vagyok normális. Miután bele ültek, nem mondtak többet. Kellemeset csalódtam, és a félelmeim se igazolódtak be. Kényelmes, olcsó, jó!
Hibalista
- Csak átvizsgáláson volt.
- Késöbb ------
- Antenna foglalat csere - amit én törtem le.
- Váltó nyikorgott váltáskor.
Ide hordtam szervizbe
REAGROUP BUDAPEST KFT.,
KELET-PEST PESTI ÚT 16. 1173 BUDAPEST
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 21486 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 120l | Következő autója? | még nem tudom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
