A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dacia » Lodgy (2012)

Lodgy 1.5dci 110 LE, Exception 7 személyes 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gazdaságos egyterű, (egy idő után túl sok) kompromisszummal

Szöveges ítélet

Mivel a használtautó szervízelés egyre drágábban és nehezebben volt kivitelezhető, valamint a gyermekek sem fértek el a Picasso 3. üléssorában kényelmesen, a piac legolcsóbb de tényleg 7 személyes egyterűje mellett döntöttünk. Ha már Dácia akkor legyen full (Exception), a metálfény kivételével jött az összes extra, 110 lőerős dízel, hatsebességes váltó, navigáció. Kaptunk ajándék, kerékpártartót, pótkereket. A középső könyöktámaszt nem tudták beszerelni így ahelyett ingyenes volt az első olajcsere 5000 km-nél. A telikerék szett a nagyobb első féknyereg miatt csak másodszorra jött össze.

Pozitívumok:
Bár a belső spártai, de az ülések tényleg alkalmasak a hosszú utakra is. Megjártuk vele a francia Alpokot (3000 km), Montenegro-t. A 18 éves fiam a 3 sorban ült és nem panaszkodott.
A motorteret csak ablakmosó folyadék utántöltéskor láttam, olajat nem kellett soha utánatölteni. Az olajcserék kijöttek 35 000 ft-ból, ami márkaszervízben barátinak mondható. A fogyasztás 60 000 km alatt 5.66 liter volt. A teljes adatsor a spritmonitoron megtalálható. https://www.spritmonitor.de/en/detail/853847.html

Negatívumok:
A kocsi átvétele után rögtön sárga hibajelzés jött, lambdaszonda csere sem oldotta meg. 1 hónapba telt mire használni tudtuk.
Autópályatempónál a szél és futóműzaj akkora, hogy zenével nem érdemes próbálkozni.
A kormányzás során gyakorlatilag nincs visszajelzés az út felől, az úttartás gyenge közepes, ez folyamatos koncentrációt igényel. Ha nem figyelsz kicsit, a kocsi már a sáv szélén van. Így hosszabb utakat csak váltott sofőrrel lehet megoldani A Picassoval ugyanez gond nélkül ment egyedül, akár 1500 km is egy nap alatt.
Februárban kiment a tompított kapcsoló (eset hétkor, sötétben), szerencsére egy öreg szaki átrakta a távolságira,.
+ 2 éves garancia nem drága de nem is vonatkozik mindenre, A lámpakapcsoló belefért, napellenző, kédergumi nem.

Összegezve azt kaptuk amit vártunk, egy kiváló fogyasztású 7 személyesen is használható egyterűt. Eladáskor az önerőt visszakaptuk. Így 0%-os hitellel, gyakorlatilag havi 40 000 ft ba került használata és az értékvesztés. Egy km költsége (biztosítással, casco-val stb.)68 ft-volt, ami kiváló érték.
Az autócsere során kiszámoltuk, hogy meglépjünk e úgy új Berlingot. De a 3 gyermekes támogatás felhajtó ereje (ez nekünk nem járt) és az EUR árfolyam miatt 7 millió alatt nem lehetett kihozni (XL). Ez így 4 évre több mint 100 ft lett volna km-enként. Így vettünk egy Peugeot 807-t és 3 év múlva amikor a családos Berlingok eladósorba kerülnek majd szemezgetünk belőlük.

Hibalista

- A kocsit hibásan adta át a márkaszervíz. A sárga hibajelzés folyamatosan visszatért, amit csak 1 hónap után!!! tudtak orvosolni. Kicserélték a lambdaszondát, akkor is jött, állítólag valamilyen kábelezési hiba volt. - 3 évesen - kiment az index/tompított lámpakapcsoló (garanciában cserélték) - letört az utasoldali napellenző (20%-ot térítettek bele a meghosszabbított garanciában) - mindkét oldalon elkezdett felválni a kédergumi (egyáltalán nem fért bele a + 2két éves garanciába)

Ide hordtam szervizbe

Renault Kalydi, Debrecen

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2016
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Grand C4 Picasso 2.0 Hdi 136 LE Következő autója? 807 2.0 Hdi 163LE
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dacia Lodgy 2012 (2012)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)